Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Intussen in Roemenië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273288)

gunter5148 6 december 2024 18:35

Intussen in Roemenië

Het hoogste gerechtshof annuleert de presidentsverkiezingen, omdat "de russen" via tiktok alle Roemenen die stemden voor Calin Georgescu gehypnotiseerd hebben.

https://www.zerohedge.com/geopolitic...-far-right-pro

Die putin is een waarachtig genie. Zonder weerga. Die in staat is om mensen via Tiktok ZO te hypnotiseren, dat zij tegen hun eigen wil in gaan stemmen voor een kandidaat die aldus tegen alle verwachtingen de eerste ronde van de Roemeense presidentsverkiezingen wint.

Net alsof dit ENE iota gaat veranderen. CENSUUR werkt NOOIT.
ZELFS niet als de "nieuwe" verkiezing plots wél een geaccrediteerd president oplevert.

Mult succes Romania!

vanderzapig 6 december 2024 19:28

Het Biden regime probeert de hele wereld mee te sleuren in haar val. Regime change activiteiten in Pakistan en Bangladesh. ATACMS raketten op Rusland. En nu wringen ze het democratisch proces in Roemenië de nek om met een zoveelste Russiagate verhaaltje.

20 januari kan niet snel genoeg komen.

Micele 6 december 2024 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 10444446)
Het hoogste gerechtshof annuleert de presidentsverkiezingen, omdat "de russen" via tiktok alle Roemenen die stemden voor Calin Georgescu gehypnotiseerd hebben.

https://www.zerohedge.com/geopolitic...-far-right-pro

Die putin is een waarachtig genie. Zonder weerga. Die in staat is om mensen via Tiktok ZO te hypnotiseren, dat zij tegen hun eigen wil in gaan stemmen voor een kandidaat die aldus tegen alle verwachtingen de eerste ronde van de Roemeense presidentsverkiezingen wint.

Net alsof dit ENE iota gaat veranderen. CENSUUR werkt NOOIT.
ZELFS niet als de "nieuwe" verkiezing plots wél een geaccrediteerd president oplevert.

Mult succes Romania!

Het hoogste gerecht van Roemenië heeft dat beslist.

Die zijn immuun tegen Poetinpoepers. :-D

Skobelev 6 december 2024 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 10444467)
Het hoogste gerecht van Roemenië heeft dat beslist.

Die zijn immuun tegen Poetinpoepers. :-D

Zo kennen we de westerse gatlikkers. Als het resultaat van de verkiezingen hun niet bevalt moet er opnieuw gekozen worden. Linkse westerse democratie noemt men dat.

Micele 6 december 2024 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10444477)
Zo kennen we de westerse gatlikkers. Als het resultaat van de verkiezingen hun niet bevalt moet er opnieuw gekozen worden. Linkse westerse democratie noemt men dat.

Die rechters denken ook aan hun toekomst. Vaneigens.

Skobelev 6 december 2024 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 10444485)
Die rechters denken ook aan hun toekomst. Vaneigens.

Iedereen kan reclame maken op sociale media. Het resultaat niet erkennen omdat het niet het gewenste resultaat blijkt is een pure verkrachting van het begrip democratie.
Nu ja, we zien dat ook hier gebeuren, niets nieuws.

Max van Dietschland 6 december 2024 20:32

Zo is het natuurlijk wel gemakkelijk voor het regime om stand te houden. Verkiezingen laten annuleren door de rechtbank als het resultaat hen niet bevalt en wie weet zelfs kandidaat verbieden deel te nemen bij de volgende poging.

Micele 6 december 2024 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10444486)
Iedereen kan reclame maken op sociale media. Het resultaat niet erkennen omdat het niet het gewenste resultaat blijkt is een pure verkrachting van het begrip democratie.
Nu ja, we zien dat ook hier gebeuren, niets nieuws.

Die rechters gaan veel meer informatie hebben dan "wat reclame op sociale media", neem ik aan.

Blijkbaar moest er nog een tweede stemronde volgen, nu zondag. Er was dus nog geen definitief resultaat.

Skobelev 6 december 2024 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 10444492)
Die rechters gaan veel meer informatie hebben dan "wat reclame op sociale media", neem ik aan.

Blijkbaar moest er nog een tweede stemronde volgen, nu zondag. Er was dus nog geen definitief resultaat.

Zelfs Elena Lasconi, de andere, pro eu kandidate vindt dit een aanfluiting van de democratie.

gunter5148 6 december 2024 21:01

Citaat:

Buiten het effectief hacken van stemcomputers, en uitgebrachte stemmen wijzigen, kiesbrieven stelen en andere bolletjes kleuren, is er niets wat deze "unprecedented" aktie van het hooggerechtshof rechtvaardigt.

Ik bewonder de Roemenen voor wat ze met Ceaucescu hebben gedaan, maar nog is het niet genoeg om Roemenië aan de Roemeense burger te laten.

Micele 6 december 2024 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 10444506)
Buiten het effectief hacken van stemcomputers, en uitgebrachte stemmen wijzigen, kiesbrieven stelen en andere bolletjes kleuren, is er niets wat deze "unprecedented" aktie van het hooggerechtshof rechtvaardigt.

Ik bewonder de Roemenen voor wat ze met Ceaucescu hebben gedaan, maar nog is het niet genoeg om Roemenië aan de Roemeense burger te laten.

We zullen zien wat de volgende verkiezingen gaan opleveren.

Elke partij mag met evenveel influencers en nepaccounts hun campagne starten. lol.

gunter5148 6 december 2024 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 10444512)
We zullen zien wat de volgende verkiezingen gaan opleveren.

Elke partij mag met evenveel influencers en nepaccounts hun campagne starten. lol.

Awel ja. Iedereen aan de tiktok!

vanderzapig 6 december 2024 21:25

Citaat:

Russiagate 1.0 en 2.0 al vergeten?

vanderzapig 6 december 2024 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10444477)

De "democratische" partijen mogen dan weer wel buitenlandse invloed kopen:

CD&V populair in India: 28 procent likes op hun Facebookpagina komt van daar

Micele 6 december 2024 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 10444516)
Russiagate 1.0 en 2.0 al vergeten?

Nee, ook Watergate niet.

CUFI 6 december 2024 22:28

Laten we in meerderheid als Europeaan vragen ons bij Rusland aan te sluiten.
Regime change haha :)

Micele 6 december 2024 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10444532)
Laten we in meerderheid als Europeaan vragen ons bij Rusland aan te sluiten.
Regime change haha :)

Wie houdt je tegen?

CUFI 6 december 2024 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 10444534)
Wie houdt je tegen?

Ik vraag het als eerste. Wie volgt? :D

Micele 6 december 2024 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10444535)
Ik vraag het als eerste. Wie volgt? :D

Deze:
https://www.facebook.com/MaisonRusse...3442067549050/

via: https://euvsdisinfo.eu/rossotrudnich...nd-soft-power/

Citaat:

https://euvsdisinfo.eu/1-000-and-4-0...-of-education/

1 000 and 4 000 days of Russian brainwashing under the guise of education
By EUvsDisinfo | December 06, 2024

CUFI 6 december 2024 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 10444539)

Ik open geen FB en heb X ook afgesloten nadat ik den geest ervan beproefde.
Mijn Meta is al in maanden niet meer geraadpleegd. Ik had er nochtans goede contacten, maar teveel demonen.

Al wat ik weet is dat Rusland mijn vijand niet is maar nog voor traditionele normen en waarden staat, en die het beter doen dan degene die zich enkel in eigen media door censuur als de goeie kunnen verkopen..

Tragisch is dat teveel mensen liever de gecensureerde versie omarmen dan de harde waarheid.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be