![]() |
Seizoensgriep en dan proberen ze weer een coronake...
Nu krijgen we bij elke snotvalling weer datzelfde corona-gezaag en gezeur, het nieuwe normaal......:evil:
Maar de F(V)OD durft evenwel niks te verplichten want ze weten dat dat geen verf meer pakt, dus schakelen ze maar weer de leugenmedia in om angst te zaaien om de vrijblijvende aanbevelingen te gehoorzamen. Vtm Citaat:
Dezelfde drogreden van overvolle ziekenhuizen, zooooo doorzichtig ...:roll: Corona barometer.....steek die maar waar de zon niet schijnt. :twisted: Citaat:
Het hele "voortschrijdende inzicht" van onderzoek na 3 jaar corona wordt meteen al bij de eerste snotvalling in de vuilbak gekieperd. 8O En weer worden de angsthazen gebruikt om sociale druk te zetten voor het dwingen tot het gebruik van mondmaskers. :evil: Welke angstige, simpelen van geest trappen nu weer in datzelfde, onnozele riedeltje? De regimepers Vrt Citaat:
Dezelfde zeveraar van de F(V)OD dr. van berlaer: Citaat:
Wie kan nu dr. van berlaer van de Fod, nog ernstig nemen, een arts die zelfs niet weet wanneer en wat de incubatieperiode is, wanneer en of men besmettelijk is en dat men na een ziekte antilichamen heeft opgebouwd en iemand na genezing niet besmettelijk is...:silly: En de regimepers vrt plakt er weer gauw de geruchten over een onbekende ziekte in congo aan vast om nog wat meer angst te kunnen verspreiden en mensen voor te liegen dat ze maar beter voorzichtig kunnen zijn....misselijkmakend.. Hoeveel domme schapen laten zich deze keer opnieuw vangen en prikken? Dat zullen we wellicht de volgende dagen merken aan het aantal gemuilkorfde angsthazen in het straatbeeld....:rofl: |
Maar kinderen zorgen niet voor besmettingen, die hebben een ander soort virus. Wat natuurlijk grote leugens zijn, ziektes verspreiden net heel erg vlug tussen kinderen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/12...n-mondmaskers/ "Er is geen wetenschappelijk bewijs dat mondmaskers bij kinderen en jongeren onder de 18 een grote impact hebben op het aantal mensen dat ziek wordt. . |
Hoe sneller een griepvirus zich verspreid onder de hele bevolking, hoe sneller de griepgolf over is....mondmaskers en allerlei onnozele regeltjes zijn geen garantie dat je toch besmet wordt en griep krijgt, dat kun je nu eenmaal niet voorkomen.
Door het gebruik van mondmaskers om griep te vermijden, duurt het griepseizoen dus zelfs nog wel langer. |
Citaat:
Als jij dat niet wil doen, dan doe je dat gewoon lekker niet en hoef je je niet aan te trekken wanneer mensen je vies bekijken, net zoals ik het mij geen hol aantrek dat mensen mij vies bekijken als ik een mondmaskertje opzet. Ik mag dat. Ik ben wel akkoord dat ze dit nooit hadden mogen verplichten want dit heeft averechts gewerkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat de angst van mensen met mondmaskers gebruikt wordt om iedereen te willen dwingen om ook een mondmasker op te zetten? Dat zulke bangeriken met mondmaskers gaan ruzie maken tegen mensen die geen mondmasker dragen en zelfs klappen gaan uitdelen op bus en trein zoals we al eerder gezien hebben om iedereen te dwingen van een mondmasker op te zetten, ook al is het niet verplicht. Wat begrijp jij daar niet aan? Mondmaskers worden niet verplicht omdat ze nutteloos gebleken zijn. Mensen dragen enkel mondmaskers omdat ze bang zijn. De angst van die mensen wordt uitgebuit en gebruikt door "experts" en politiekers om iedereen te dwingen tot het gebruik van mondmaskers, dan hoeven ze niet eens te verplichten, dat doen de angsthazen door hun sociale druk wel voor hen.. Dus kan deze "aanbeveling" aanzien worden als opruiing, het aanzetten tot haat van bange mensen tegen mensen die geen (nutteloos!) mondmasker willen gebruiken. :roll: |
Citaat:
Je mag dat gerust nutteloos vinden en mensen bangerikken noemen, zolang je dat voor jezelf houdt en beleefd blijft en respect toont naar anderen zie ik het probleem niet. Je mag (gelukkig) denken en vinden wat je wil. We zijn ondertussen al een jaar en 7 maanden na het einde van de pandemie, dus misschien tijd dat we allemaal terug normaal gaan doen. :) Ik vind de Aziatische methode om mondmaskers te dragen als je je ziek voelt niet slecht, maar ik vind dat je dan consequent moet zijn en bangerikken die met hun gordel aanrijden of voor het rood licht stoppen bij autoluw verkeer hetzelfde moet behandelen. |
Citaat:
Aziaten gebruiken het mondmasker als schaamlapje om toch te blijven werken als ze ziek zijn, Japanners staan er om bekend om nooit ziektedagen op te nemen. Goe bezig :-D |
Citaat:
Zijt ge nu een blijf in uw kot aanhanger geworden ? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En dat "normaal" is dan ZONDER mondmaskers want die hebben we NOOIT of te nimmer gedragen. :roll: Citaat:
Dat is nu zelfs de eerste aanbeveling bij "Codes groen en geel": Ben je ziek? Blijf dan thuis Die aziatische methode dient niet om besmettingen te voorkomen maar worden heel het jaar door gedragen tegen de luchtvervuiling en occasioneel door zieke werknemers met de absurde, japanse werkethiek dat hen verplicht om toch 6 van de 7 dagen te werken ook als ze ziek zijn. Je kromme vergelijking met het verkeer raakt kant noch wal. |
Citaat:
Dus als ge een drager ziet, hij doet dat voor u. |
Citaat:
Maar OK, ik zou hetzelfde doen maar dan zonder mondmasker, in een metro vol gaat dat echt geen verschil uitmaken, het is een schaamlapje. ![]() |
Citaat:
Met het masker de "vector vanuit de drager af te remmen" is hetzelfde als "vermijden om aerosolen te absorberen" en is dus om de drager te beschermen tegen het absorberen van aerosolen.....:silly: En dus doet de drager van een mondmasker dat niet voor anderen maar voor zichzelf. :roll: |
Citaat:
Nog onduidelijkheden? |
Citaat:
Maatregelen hebben echter wel de besmettingen iets kunnen tegenhouden, dat blijkt waar te zijn. In reactie is het virus gewoon besmettelijker geworden, je kunt dergelijk virus niet tegenhouden. |
Citaat:
|
Citaat:
Absoluut, roken met mondmasker lukt niet , de mondmasker drager beschermd zo de medemens tegen passief roken. |
Elk soort maker heeft zijn nuttige effectiviteit:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be