![]() |
Europa bij Rusland aansluiten?
Zonder prins Laurent erbij te betrekken: ja of nee?
|
België bij Luxemburg aansluiten? Duitsland bij Oostenrijk? Spanje bij Portugal? Noord-Amerika bij Mexico? Youtube laten overnemen door Twitch?
|
Citaat:
En als we dat democratisch beslissen, zijn we ineens van alle oorlog af. :D |
Waarom moeten we ons toch altijd ergens bij aansluiten? Niet groot genoeg om zelf onze plan te trekken?
|
Citaat:
Onze "leiders" hebben ons gefaald en worden rijker op posten door ons dieper in de shit te duwen. Ze verkopen reeds letterlijk lucht. Komaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil onze geliefde prins er juist wel bij betrekken en hem benoemen tot dictator voor het leven. (als ik zijn geheime dienst mag runnen)
|
Citaat:
Dien EU weet dan niet wat haar overkomt lol |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op 500 km, is het zoeken naar een speld in een hooiberg om iets van beschaving te vinden, en als dat dan gevonden is, is het op zijn best de jaren 50, waar de gelukkigen zonen of neven hadden die een porceleinen WC pot uit Oekraïne kon verschepen zo ergens vorig jaar. Poetin heeft de 2 belangrijke steden van zijn land goed verzorgd, maar heeft daarvoor de rest leeggezogen, net zoals Parijs dat doet in Frankrijk. |
Citaat:
(en das nu geen satire) |
Citaat:
Vorig jaar de eerste keer in decades nog een kerk binnengegaan, een kameraad die trouwde met een Poolse. Het was een intern conflict voor mezelf, "doe ik mee in die hypocrisie of niet". Maar uiteindelijk, een kerk binnengaan als atheïst en een vriend steunen in een belangrijke beslissing is belangrijker dan als atheïst en toerist de grote moskee in Abu Dhabi bezoeken en de architectuur bewonderen. Het wijwatervat begon niet te bruisen en de roken zoals de keer daarvoor met de communie van mijn neefje. (Ik had ze gewaarschuwd dat ik en religie niet overeen komen. Technologie was mijn vriend, en wat droogijs in het wijwatervat liet de pastoor in woede ontsteken, ik heb vriendelijk het pand verlaten.) |
100% van de Ja-stemmers is uitgebracht door de forumbevrager zelve.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Katholieken hebben het niet voor protestanten omdat wij de Schrift boven hun "vaders" aanwijzen. Ze maken ons graag wijs dat meer dan de helft katholiek is. Maar meeste protestanten zijn onbekend voor de statistiek en meeste katholieken zijn geen christen, doch wel in de statistiek. Christendom heeft haar diensten bewezen en democratie staat exposed als het grootste kwaad sedert de nazi. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be