Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Europa bij Rusland aansluiten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273294)

CUFI 6 december 2024 22:40

Europa bij Rusland aansluiten?

Zonder prins Laurent erbij te betrekken: ja of nee?

Bovenbuur 6 december 2024 22:54

België bij Luxemburg aansluiten? Duitsland bij Oostenrijk? Spanje bij Portugal? Noord-Amerika bij Mexico? Youtube laten overnemen door Twitch?

CUFI 6 december 2024 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 10444540)
België bij Luxemburg aansluiten? Duitsland bij Oostenrijk? Spanje bij Portugal? Noord-Amerika bij Mexico? Youtube laten overnemen door Twitch?

Gans Europa bij Rusland he, niet enkel paar landen. Ineens alles.
En als we dat democratisch beslissen, zijn we ineens van alle oorlog af. :D

Skobelev 6 december 2024 23:09

Waarom moeten we ons toch altijd ergens bij aansluiten? Niet groot genoeg om zelf onze plan te trekken?

CUFI 6 december 2024 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10444547)
Waarom moeten we ons toch altijd ergens bij aansluiten? Niet groot genoeg om zelf onze plan te trekken?

Blijkbaar niet?
Onze "leiders" hebben ons gefaald en worden rijker op posten door ons dieper in de shit te duwen. Ze verkopen reeds letterlijk lucht. Komaan?

Skobelev 6 december 2024 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10444550)
Blijkbaar niet?
Onze "leiders" hebben ons gefaald en worden rijker op posten door ons dieper in de shit te duwen. Ze verkopen reeds letterlijk lucht. Komaan?

Je gaat me hier de politiekers/parasieten van de voorbije 50 jaar niet zien verdedigen.

CUFI 6 december 2024 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10444552)
Je gaat me hier de politiekers/parasieten van de voorbije 50 jaar niet zien verdedigen.

Putin zou het beter doen, dus...?

Skobelev 6 december 2024 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10444554)
Putin zou het beter doen, dus...?

Voor Boris modaal heeft hij inderdaad de levensstandaard significant verbeterd.

Herr Flick 6 december 2024 23:33

Ik wil onze geliefde prins er juist wel bij betrekken en hem benoemen tot dictator voor het leven. (als ik zijn geheime dienst mag runnen)

CUFI 6 december 2024 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10444562)

En dat kan hij ook voor u doen als we het met zijn allen vragen.
Dien EU weet dan niet wat haar overkomt lol

CUFI 6 december 2024 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10444563)
Ik wil onze geliefde prins er juist wel bij betrekken en hem benoemen tot dictator voor het leven. (als ik zijn geheime dienst mag runnen)

Ge kunt dat ook voor de nieuwe Sovjet-Unie doen.

Bovenbuur 6 december 2024 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10444543)
Gans Europa bij Rusland he, niet enkel paar landen. Ineens alles.
En als we dat democratisch beslissen, zijn we ineens van alle oorlog af. :D

McDonalds laten overnemen door Quick! Met het hele gezin in het hondenhok slapen! Alle reptielen als kikkers classificeren! Hetero's onderdeel maken van de LHBTI-gemeenschap! Heel het Christendom bij de Mormoonse kerk aansluiten!

maddox 6 december 2024 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10444562)

Ik ben in Rusland geweest, een paar keren. En ik heb het hier ook geschreven. Moskou is een moderne, propere stad. Maar 50 km daarvandaan , in de omringende stadjes en dorpen sta je terug in de jaren 50.
Op 500 km, is het zoeken naar een speld in een hooiberg om iets van beschaving te vinden, en als dat dan gevonden is, is het op zijn best de jaren 50, waar de gelukkigen zonen of neven hadden die een porceleinen WC pot uit Oekraïne kon verschepen zo ergens vorig jaar.

Poetin heeft de 2 belangrijke steden van zijn land goed verzorgd, maar heeft daarvoor de rest leeggezogen, net zoals Parijs dat doet in Frankrijk.

CUFI 6 december 2024 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 10444569)
McDonalds laten overnemen door Quick! Met het hele gezin in het hondenhok slapen! Alle reptielen als kikkers classificeren! Hetero's onderdeel maken van de LHBTI-gemeenschap! Heel het Christendom bij de Mormoonse kerk aansluiten!

Neen, vrouw en kind naar de Russische orthodoxe kerk vaneigenst.
(en das nu geen satire)

maddox 7 december 2024 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10444576)
Neen, vrouw en kind naar de Russische orthodoxe kerk vaneigenst.
(en das nu geen satire)

Als je een proper Christelijk land wil, dan kan ik je Polen aanbevelen.

Vorig jaar de eerste keer in decades nog een kerk binnengegaan, een kameraad die trouwde met een Poolse. Het was een intern conflict voor mezelf, "doe ik mee in die hypocrisie of niet".
Maar uiteindelijk, een kerk binnengaan als atheïst en een vriend steunen in een belangrijke beslissing is belangrijker dan als atheïst en toerist de grote moskee in Abu Dhabi bezoeken en de architectuur bewonderen.

Het wijwatervat begon niet te bruisen en de roken zoals de keer daarvoor met de communie van mijn neefje. (Ik had ze gewaarschuwd dat ik en religie niet overeen komen. Technologie was mijn vriend, en wat droogijs in het wijwatervat liet de pastoor in woede ontsteken, ik heb vriendelijk het pand verlaten.)

ViveLaBelgique 7 december 2024 09:31

100% van de Ja-stemmers is uitgebracht door de forumbevrager zelve.

CUFI 7 december 2024 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 10444613)
100% van de Ja-stemmers is uitgebracht door de forumbevrager zelve.

Zeer teleurstellend.

CUFI 7 december 2024 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10444582)
Als je een proper Christelijk land wil, dan kan ik je Polen aanbevelen.

Vorig jaar de eerste keer in decades nog een kerk binnengegaan, een kameraad die trouwde met een Poolse. Het was een intern conflict voor mezelf, "doe ik mee in die hypocrisie of niet".
Maar uiteindelijk, een kerk binnengaan als atheïst en een vriend steunen in een belangrijke beslissing is belangrijker dan als atheïst en toerist de grote moskee in Abu Dhabi bezoeken en de architectuur bewonderen.

Het wijwatervat begon niet te bruisen en de roken zoals de keer daarvoor met de communie van mijn neefje. (Ik had ze gewaarschuwd dat ik en religie niet overeen komen. Technologie was mijn vriend, en wat droogijs in het wijwatervat liet de pastoor in woede ontsteken, ik heb vriendelijk het pand verlaten.)

Ja maar Polen zijn vooral katholiek. Hun error'

maddox 7 december 2024 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10444616)
Ja maar Polen zijn vooral katholiek. Hun error'

Niet meer of minder dan elke andere subgroep binnen het ChristenDOM.

CUFI 7 december 2024 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10444619)
Niet meer of minder dan elke andere subgroep binnen het ChristenDOM.

Neen dat is niet zo, protestanten zijn de hoofdpoel.
Katholieken hebben het niet voor protestanten omdat wij de Schrift boven hun "vaders" aanwijzen. Ze maken ons graag wijs dat meer dan de helft katholiek is. Maar meeste protestanten zijn onbekend voor de statistiek en meeste katholieken zijn geen christen, doch wel in de statistiek.

Christendom heeft haar diensten bewezen en democratie staat exposed als het grootste kwaad sedert de nazi.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be