![]() |
Syrische asielzoekers vieren feest
Syrische asielzoekers vieren feest in België
En zo start een gevoelig politiek thema Zal de federale politiek alle Syrische asielzoekers nog terugsturen? Wat met Syrische mensen met erkende asiel? Vragen waar politieke partijen lijnrecht tegenover elkaar kunnen staan Ook bij de mogelijke nieuwe federale regering Positief is alvast dat de reden van de vluchtelingen zelf is gevlucht en feestvierders misschien verlangen om terug te keren Ook dat wordt een gevoelig politiek thema Gedwongen of vrij terugkeer beleid En hoeveel geld staat daar tegenover van onze btw Worden dit donkere wolken boven de regeringsvorming? |
Gisteren in Antwerpen verscheidene claxonnerende autokaravanen ontmoet. Hopelijk keren de meesten terug; maar vrijheidslievende vrouwen wens ik het eigenlijk niet toe vermits ze er onder de sharia zullen moeten leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Is Syrië nog een gevaarlijk land ? Wetende dat ze in België aan het feesten zijn Vlaams belang zal met een voorhamer op die nagel kloppen |
Citaat:
Beetje dezelfde vragen dan toen in Afganistan die taliban opeens uit alle hoeken en kanten leken te verrijzen 8O Waar hebben die zich allemaal jaaaren aan een stuk verstopt ?:roll: |
Citaat:
Ik zie nog de beelden van Afghanen die zich vastklampen aan een vliegtuig om te vluchten In Syrië en in België vieren ze feest Dat is een groot verschil Ook voor de politiek die asiel moet bepalen In volle regeringsvorming |
Elke feestvierder mag sowieso terug.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Feestvieren vanuit een ander land. 8O
Die mogen allemaal sito presto terug. Ik schrok toen in een nieuwsuitzending zag dat er al zovelen in 'ons' land zijn. filmpje, de gang van zaken? ![]() Het net staat er afgeladen vol van... :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er gaan standpunten komen van de Arizona partijen die verschillen Ook vanuit de oppositie gaan ze opjutten Ik denk dat een meerderheid onder de Vlaamse bevolking van oordeel is Als ze feest vieren, dan kunnen ze terugkeren Want ze vieren feest omdat de reden van hun vlucht weg is Benieuwd naar de politieke debatten |
Ik weet niet of dat alleen maar Syriërs waren. Mogelijk waren daar ook sympatisanten bij uit Marokko en dergelijke.
|
Citaat:
|
Den Assad steunde de Europese economie nog, (afgaande op zijn bescheiden collectie voertuigen). Die gasten die daar nu aan de waterpijp gaan lurken, die zijn van een andere categorie.
|
Citaat:
Maar als Syrische vluchtelingen daar met hun cultuur anders over denken en feesten Wie zijn wij om hun te overtuigen dat ze moeten blijven in België |
Citaat:
Mocht Theo Franken zoiets zeggen, de PS verwijt hem voor racisme |
Citaat:
Hoe zit dat trouwens met die vlag? De huidige vlag van Syrië heeft bovenaan een rode band en die mensen zwaaien met een vlag met groen - wit - zwart. Is dat iets van de oppositie? Of is het de vroegere vlag van Syrië? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be