![]() |
Is De Wever dement aan het worden?
Ik kan best begrijpen dat mensen verdriet hebben en wenen omdat hun hondje of katje sterft maar wenen om een boom die gerooid moet worden hoorde ik nog nooit.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n machtige beuk die om moet gelegd worden. Ik versta dat. Het duurt eventjes voor men aan die lege plek gewoon raakt. Dat is net als iemand uit je directe omgeving verliezen. Telkens je door de raam kijkt, telkens je in de tuin komt, telkens je de oprit oprijdt, voel je een gemis. Ik zou zo'n boom ook veel meer missen dan een buur of collega waar je enkel maar eens goeden dag tegen zegt of een kort praatje over het weer mee slaat. Ik ben niet van plan om ooit nog (NV-A) te stemmen maar voor De Wever voel ik toch dikwijls respect.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moest hij die boom zelf hebben geplant k'zou het nog ergens kunnen verstaan, nu is het weeral een goedkope manier om met zijne dikkop in de gazetten te kunnen staan, gratis reclame zeg maar.
|
Citaat:
|
Waarom zouden we zijn menselijkheid negatief te woord staan?
Hij voelt, dat is goed! |
Het hangt er van af om welke reden die boom zo nodig moest omgelegd worden. Ook een boom kan dodelijk ziek zijn en op de duur feitelijk een gevaar worden voor mensen uit de onmiddellijke omgeving.
|
Heeft de wever daar wel een vergunning voor gekregen?
|
Citaat:
|
tja, dat is het nadeel als je teveel met de Groenen moet samenwerken, die Groene waanzin is besmettelijk.
Maar niet getreurd, op die oppervlakte kan hij nu tientallen nieuwe bomen aanplanten, tot zelfs 4 bomen per m², zoals ze in de Groene hoofdstad van het land gedaan hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als gij een boom van een zekere omvang om wil kappen moet je daarvoor een vergunning vragen. Zo een beuk wordt ook gezien als een boom met een hoge waarde. Het is niet omdat het geen eik is dat ge hem zomaar kunt omkappen he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be