![]() |
Cookies
Ik heb nooit moeten weten van cookies. Geregeld kreeg ik te horen: 'maar dat is toch niets, dan krijg je wat gepersonaliseerde reclame en dat is het'.
Nu lees ik in dit artikel dat ze dus wel bestaan, cookies die eigenlijk kleine programmaatjes zijn en die informatie doorsturen over welke programma's en wat er zo nog op je laptop of smartphone te vinden is. Citaat:
|
Temu...
|
Citaat:
|
Ik vind het ook raar dat wanneer ik cookies weiger, de site sluit en terugkeer er niet meer gevraagd wordt of ik cookies wens; maar als ik mijn browser sluit en cookies verwijder dat weer wel gevraagd wordt wanneer ik terug keer. Blijkbaar stonden er dan toch cookies op en dient al dat door de EU verplicht en tot RSI leidend weigergeklik tot niets. :?
|
ga er gewoon van uit dat ze van alles kunnen zien, de moment dat je op een website komt. als ge daar niet mee kunt leven, blijf er dan van weg.
en van prullen gelijk Temu of alles dat van heel ver of dichtbij met chinezen te maken heeft, blijf daarvan weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Armani is goed genoeg voor mij, zelfs hun jeans! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Cookies zijn een noodzakelijke technologie voor het moderne Internet. |
Citaat:
Ik vind cookies ook niet leuk, maar wèl cookie monsters! ;-) |
En ik maar onschuldig denken dat er hier over koekskes gekletst wordt. Maar neeeeeeeeeeeee...
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn programma's waar je de cookies met naar een andere wereld kan helpen maar ik ga de naam van één van die programma's niet schrijven daar er misschien zijn die er gebruik van maken ,oùm ditb ongedaan te maken.
Cookies zijn trackers. Sommige browsers bannen cookies ook. Soms kan men het zelf instellen of je ze aanpakt of niet. Soms zijn er op sites bepaalde cookies die u wel moet aanpakken, voor de 'goede' werking van het geheel????? Zo een site gaat er bij moij direct af, keuze genoeg op het net. :-D Waar ik dan weer wel een fan van ben dat zijn die cookies, de eetbare. :-D |
Citaat:
Zoals ik al eerder schreef, dat soortb sites gaatv er bij mij direct af. Oh!! hier zijn ook cookies *proest* ;-) P.s. Daarom dat dat ding in mijn wagen afstaat, ze weten dan altijd waar je zit. :oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be