![]() |
1 op 3 gezinnen krijgt 250 euro voor koelkast
1 op 3 gezinnen hebben recht op deze premie van 250 euro
Dat wil zeggen 2 op 3 gezinnen gaan dat betalen 250 delen door 2 is 125 euro minder Een goede binnenlandse politieke beslissing? |
Citaat:
Een goede maatregel om mensen te activeren naar werk, niet dus! |
1/3 van de Vlaamse bevolking leeft in armoede zeker ?
Of misschien gaat het om de 1/3 die geen ecocheques krijgt via de werkgever ? |
Wat we zelf doen,doen we beter....
kemel na kemel na kemel.......heb ik de ene Vlaamse regering na de andere zien schieten,met MIJN geld..... Onderwijl echter wordt het FUNDAMENTELE probleem,mede waardoor inderdaad steeds meer gewone burgers in de problemen komen,NIEt aangepakt.... De kolossale wetgeving en overheidsbeslag waardoor even kolossale hoeveelheden BULLSHITJOBBERS ontstaan zijn en waardoor gewone,redelijke betalende jobs voor onbepaalde tijd in de privé (voor wat vroeger "middle class" was) steeds zeldzamer worden...En ondernemers die ECHT WERK en NUTTIGE DIENSTEN leveren inderdaad wel GEK zouden moeten zijn nog te willen groeien en te riskeren volk te moeten aannemen anders dan tijdelijke Oost-Europeanen... En ja,de Vlaamse waanzin begon een decennium geleden met geld smijten naar Chinese panelen op daken van mensen die dat eigenlijk niet nodig hadden tot nu,het is al wat minder,frigosubsidies op in Turkije vervaardigde koelkasten.... Ik heb die "niet in de Eu gemaakte" vermeldingen er niet toevallig bij gezet,om eens de waanzin te demonstreren. |
Citaat:
Het is pakjes en geschenkjes tijd. Melissa laat zien dat het rondstrooien van geld nog niet gestopt is. |
Citaat:
|
Citaat:
De wet op kernuitstap wegstemmen Nieuwe kerncentrale en als Vlaamse regering aandelen kopen Prijs elektriciteit naar beneden voor 3 op 3 gezinnen |
Citaat:
N-VA en VBL hadden b?*jna een meerderheid VBL in een cordon En zo is VOORUIT heer en meester aan de onderhandelingstafel We gaan nog dergelijke punten zien de komende legislatuur Het cordon heeft vooruit een mes om op de N-VA keel te zetten |
Politici op allerlei niveaus liggen maar aan de knoppen te draaien, te geven en vooral te nemen, waardoor niemand nog een totaalplaatje heeft. Zo gaf de federale overheid belastingkorting ofte opslag door allerhande cheques waaronder de ecocheque uit te vinden. Niet iedereen krijgt die natuurlijk, zeker de mensen niet die men onder druk van immigratie minder snel opslag hoeft te geven. Meestal gaat dat om ongeschoolde beroepen. Het zijn hoofdzakelijk die werknemers die men nu toch de ecocheques via een omweg wil gunnen. De uitkerings- en allerlaagsteloontrekkers kregen ze al binnen hun sociale statuten, daarin geholpen door hun sociale assistenten.
Ik weet ondertussen niet wat doen met de ontvangen ecocheques van de laatste twee jaren. Fok de overheden met hun nudging, achterpoorten, verspilling, domme maatregelen die ze moeten rechtzetten wanneer blijkt dat er mensen van tussen vallen en chagrijnig worden, ... . Had men die ecocheque toestanden niet bedacht men had meer belastinginkomsten uit loonopslagen gehad en elders geen belastingen, taksen of accijnzen dienen te verhogen of de (onderste) belastingschijven kunnen indexeren. Iedereen had op eigen tempo en pas wanneer het nodig was zonder hulp energiezuinige huishoudtoestellen kunnen kopen. Dat is ook duurzaam, niet alles om de vijf voet vervangen omdat er weer eens cheques voorhanden zijn. Men kan ook productregels opleggen waardoor minder ecologische toestellen niet meer verkocht worden zodat men niet naar de groene toestellen moet 'nudgen'. Om nog maar te zwijgen wat men met die ecocheques allemaal kan kopen ... hilarisch soms als ik zie of hoor wat mensen daar mee kopen ... plastieken tuinmeubelen ... eco mijn gat ... en dan heb ik het nog niet over de echte plantrekkerij ... iets bestellen, laten leveren en terugsturen waarna de ecocheques zijn omgetoverd in winkelkrediet voor wat men maar wil ... ik doe daar niet aan mee maar ik voel me dan ook al lang geen Vlaming of Belg meer. |
Citaat:
Daarom kroop nva samen met de verliezers voor een coalitie om VB buiten het bestuur te kunnen houden. Het cordon van VB wordt in stand gehouden door nva. :roll: De vlaams diependaele-regering deelt weer geld uit dat ze niet hebben....iedereen moet besparen maar de vlaamse dievenbende smijt weer met vlaams geld, t kan nie op. ……en dat zijn ruim een miljoen Vlaamse huishoudens...:roll: |
Godverdomme. Wij, de werkenden, zullen er weer voor opdraaien. Solidariteit van mijn dikke kloten met die sossen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarenboven, de mensen die van een sociaal tarief kunnen genieten, vooral uitkeringstrekkers, kregen die 250 euro reeds. Nu komen daar een pak mensen bij die weinig verdienen: de kuisvrouw, de rekkenvuller, de afvalverwerker, de fruitplukker, de strijker, de inpakker, ... . |
Citaat:
Het CS wordt nog BDW's ondergang. |
Citaat:
Tot dat de werkenden leren dat ze van de "leve Belgie" partijen niets te verwachten hebben. |
Citaat:
|
mensen alzo in de kou zetten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leve Belgie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be