Profiteur |
9 januari 2025 15:47 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
(Bericht 10455687)
Dat was de begin periode van de Porsche Turbo. Toen beweerde men dat men er moest mee kon rijden maar het was een doodskist. Men moest continu bijsturen en alle trucs uithalen om hem op de baan te houden. Op gebied van comfort was het ook al een ramp en zéér pover ingericht.
Enfin voor hem was het juist een tool om jonge teven binnen te halen aan 90 per uur.
|
930 turbo. Ook nog gehad en ze noemden die wagens toen de "widow maker". Destijds verschillende keren mijn engelbewaarder moeten oproepen. Nu de 992 turbo S is een heel andere wagen geworden. Rijdt als een luxewagen voorzien van alle veiligheidssnufjes. En dan is 260-270 km/uur zelfs nog heel veilig en is de wagen nog stabiel. Dan kleeft die nog op de weg.
Over MVDP en zijn lambo's: zijn niet van hem maar als ambassadeur van het merk mag hij van Lamborghini Antwerpen die wagens gebruiken. Enkel de Urus mag MVDP ook effectief mee naar huis nemen. De andere wagens worden in gesloten trailer vlakbij de koers afgeleverd en terug opgehaald. En over de privéjet? Soms is dit niet zoveel duurder dan een businessticket van een gewoon passagiersvliegtuig. Dus waarom niet? MVDP is een showman met een serieus management achter hem. Die jongen wordt geleefd maar beslist niets zelf. En hij mag af en toe eens over zijn barbiepoppetje gaan :lol:
|