![]() |
Weeral islam-tuig in New Orleans
Wanneer een IS-vlag in de koffer ligt is verdere twijfel overbodig
https://www.hln.be/buitenland/fbi-zo...teit~a6a9a26a/ |
Het was geen moslim maar een veteraan maak ik op uit de krantenkoppen. De religie veteraan ken ik echter niet. Wel de religie waar Islamitische Staat deel van uitmaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alvast geen autochtone Amerikaan, ook al is hij geboren en getogen in Texas, USA. Alleen de Indianen zijn autochtonen. De rest zijn immigranten.
|
ze zitten overal mijnheer
|
Citaat:
Ach uiteindelijk zijn we allemaal immigranten ook de Indianen waren dat ooit. Het waren oorspronkelijk Aziaten. De voorvaders van de indianen zijn ongeveer 25.000 jaar voor Christus vanuit Azië de Beringstraat overgestoken. Vanuit Alaska zijn zij zo het gehele continent overgetrokken. Vanuit het meest noordelijke punt in Canada naar het meest zuidelijke punt in Argentinië. Dacht de Indianen zich ook nooit zagen als bezitters van grond. De aarde behoorde niemand en iedereen toe.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Links , rechts , gelovig , niet gelovig , huidskleur maakt me niet uit ,
terroristen dienen afgeknald te worden !! Onschuldigen vermoorden , waarom ?? |
Citaat:
Wel dat één van de slachtoffers een zoon is van de oud-nanny van de Prins van Wales, William van Windsor, hertog van Cornwall, Rothesay, Cornwall, Cambridge etc. Hier heeft Prins William ook persoonlijk zijn condoleances voor betuigd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nog beter |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be