Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Weeral islam-tuig in New Orleans (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273437)

Zipper 1 januari 2025 20:49

Weeral islam-tuig in New Orleans

Wanneer een IS-vlag in de koffer ligt is verdere twijfel overbodig

https://www.hln.be/buitenland/fbi-zo...teit~a6a9a26a/

Vlad 2 januari 2025 07:23

Het was geen moslim maar een veteraan maak ik op uit de krantenkoppen. De religie veteraan ken ik echter niet. Wel de religie waar Islamitische Staat deel van uitmaakt.

TheFourHorsemen 2 januari 2025 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10454449)
Het was geen moslim maar een veteraan maak ik op uit de krantenkoppen. De religie veteraan ken ik echter niet. Wel de religie waar Islamitische Staat deel van uitmaakt.

Mogen moslims geen militair worden in de VS?

E. Gidius 2 januari 2025 09:22

Citaat:

DucDEnghien 2 januari 2025 09:46

Alvast geen autochtone Amerikaan, ook al is hij geboren en getogen in Texas, USA. Alleen de Indianen zijn autochtonen. De rest zijn immigranten.

Vette Pois(s)on 2 januari 2025 10:02

ze zitten overal mijnheer

fred vanhove 2 januari 2025 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 10454483)
Alvast geen autochtone Amerikaan, ook al is hij geboren en getogen in Texas, USA. Alleen de Indianen zijn autochtonen. De rest zijn immigranten.

Hangt er vanaf hoe men immigranten definieert.

Ach uiteindelijk zijn we allemaal immigranten ook de Indianen waren dat ooit. Het waren oorspronkelijk Aziaten.

De voorvaders van de indianen zijn ongeveer 25.000 jaar voor Christus vanuit Azië de Beringstraat overgestoken. Vanuit Alaska zijn zij zo het gehele continent overgetrokken. Vanuit het meest noordelijke punt in Canada naar het meest zuidelijke punt in Argentinië.

Dacht de Indianen zich ook nooit zagen als bezitters van grond. De aarde behoorde niemand en iedereen toe....

Dadeemelee 2 januari 2025 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10454499)
Hangt er vanaf hoe men immigranten definieert.

Ach uiteindelijk zijn we allemaal immigranten ook de Indianen waren dat ooit. Het waren oorspronkelijk Aziaten.

De voorvaders van de indianen zijn ongeveer 25.000 jaar voor Christus vanuit Azië de Beringstraat overgestoken. Vanuit Alaska zijn zij zo het gehele continent overgetrokken. Vanuit het meest noordelijke punt in Canada naar het meest zuidelijke punt in Argentinië.

Dacht de Indianen zich ook nooit zagen als bezitters van grond. De aarde behoorde niemand en iedereen toe....

We moeten de Aarde teruggeven aan de atomen.

Skobelev 2 januari 2025 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 10454498)
ze zitten overal mijnheer

Juist. Onkruid is er overal.

cookie monster 2 januari 2025 22:53

Links , rechts , gelovig , niet gelovig , huidskleur maakt me niet uit ,
terroristen dienen afgeknald te worden !! Onschuldigen vermoorden , waarom ??

Adam Smith 5 januari 2025 03:20

Citaat:

Deze veteraan kan evenwel moslim zijn geweest of geworden, of niet. Het klopt dat het een veteraan was, zijn geloof is nog niet echt bekend gemaakt.

Wel dat één van de slachtoffers een zoon is van de oud-nanny van de Prins van Wales, William van Windsor, hertog van Cornwall, Rothesay, Cornwall, Cambridge etc. Hier heeft Prins William ook persoonlijk zijn condoleances voor betuigd.

fred vanhove 5 januari 2025 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10454513)
We moeten de Aarde teruggeven aan de atomen.

Vooral stilaan beginnen zorgen het mensdom hier uitsterft. Wat wij hier al hebben uitgespookt heeft geen naam. Veel plezier heeft deze planeet aan ons nog niet beleefd:roll:

Vette Pois(s)on 5 januari 2025 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10455461)
Vooral stilaan beginnen zorgen het mensdom hier uitsterft. Wat wij hier al hebben uitgespookt heeft geen naam. Veel plezier heeft deze planeet aan ons nog niet beleefd:roll:

volledig akkoord fred

gunter5148 5 januari 2025 11:18

Citaat:

Waarom moet de aarde plezier aan ons beleven? Ik denk dat de aarde, moest ze bewust zijn, zich niets aantrekt van het feit of wij hier zijn of niet.

Vette Pois(s)on 5 januari 2025 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 10455527)
Waarom moet de aarde plezier aan ons beleven? Ik denk dat de aarde, moest ze bewust zijn, zich niets aantrekt van het feit of wij hier zijn of niet.

de ganse kutbol mag ontploffen

nog beter

DewareJakob 6 januari 2025 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 10455532)
de ganse kutbol mag ontploffen

nog beter

Klote...

quercus 6 januari 2025 13:12

Citaat:

Alle moslim vrouwen krijgen gratis geboortebeperkingspillen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be