![]() |
Lachen of huilen ?
Deze draad is voor toestanden waarvan je niet weet of je ze in de Waar heb je momenteel plezier in? dan wel Waar baal je momenteel van ? draad wenst te plaatsen ...
Ik begin alvast met deze: Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben ze hun dennenbomen ondertussen al opgegeten in Gent?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zitten al die vreemden in "volkswijken"; ja die mensen zeggen nog eens goeiedag. De vakbonden..."zucht"... zwaaien de plak. Okay, ik geef 't op. 8-) |
De vakbonden, ja. 70-80% vreemdelingen. Gaat niet lang meer duren.
|
De verwaarlozing niet meer kunt aanzien. Dorp of ander land.
Wij zijn een Anglo kolonie. Dat is de Anglo opvoeding; verwaarlozing. :-D "Zonder een vinger op te heffen, mensen laten verhongeren." |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ocharme wat er van de Antwerpse scholen afkomt. Daarnet met cash betaald. Paniek hoewel het duidelijk niet de eerste werkdag was. Gelukkig stond het bedrag dat diende terug gegeven te worden op de rekening. Maar zelfs dat bedrag teruggeven was moeilijk, al die stukken met verschillende waarden. Onvoorstelbaar dat gewone normale jonge mensen tegenwoordig van school komen zonder zelfs maar een beetje te kunnen hoofdrekenen.
|
Citaat:
Ik krijg nooit berichten van oplichters. Ik ben te jong en ze weten goed genoeg welke mensen ze moeten targetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ge teveel verhard kunnen ze u beboeten of moet ge den boel opbreken. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
iets zegt mij dat die gemeente ambetantenaar die dat verzonnen heeft met die kerstbomen al wreed veel spijt gehad heeft van zijn actie, ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be