Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Lachen of huilen ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273486)

Vlad 11 januari 2025 12:59

Lachen of huilen ?

Deze draad is voor toestanden waarvan je niet weet of je ze in de Waar heb je momenteel plezier in? dan wel Waar baal je momenteel van ? draad wenst te plaatsen ...

Ik begin alvast met deze:

Citaat:

Nieuwe parkeerregels in Dordrecht hebben een onverwacht effect dat haaks staat op het klimaatbeleid van de gemeente. Nu in de straten van de Vogelbuurt een parkeervergunning nodig is, ruilt de ene na de andere bewoner de groene voortuin in voor tegels, zodat ze hun auto daar voor nop kunnen neerzetten. En dat terwijl Dordrecht al jaren moeite doet om die wijk te vergroenen. ,,Er waren hier niet eens parkeerproblemen.’’ Bron: AD
Politici zijn vaak goed in verkozen raken maar veel minder goed dan ze denken in het draaien aan de knopjes. Lachen met politici, huilen om de verloren groene ruimte.

E. Gidius 11 januari 2025 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10457512)
Deze draad is voor toestanden waarvan je niet weet of je ze in de Waar heb je momenteel plezier in? dan wel Waar baal je momenteel van ? draad wenst te plaatsen ...

Ik begin alvast met deze:

Citaat:

Nieuwe parkeerregels in Dordrecht hebben een onverwacht effect dat haaks staat op het klimaatbeleid van de gemeente. Nu in de straten van de Vogelbuurt een parkeervergunning nodig is, ruilt de ene na de andere bewoner de groene voortuin in voor tegels, zodat ze hun auto daar voor nop kunnen neerzetten. En dat terwijl Dordrecht al jaren moeite doet om die wijk te vergroenen. ,,Er waren hier niet eens parkeerproblemen.’’ Bron: AD
Politici zijn vaak goed in verkozen raken maar veel minder goed dan ze denken in het draaien aan de knopjes. Lachen met politici, huilen om de verloren groene ruimte.

Daar vinden onze woke heersers wel iets op hoor. In Gent is het nu al verboden om voortuintjes te betegelen.

Lof der Zotheid 11 januari 2025 19:16

Hebben ze hun dennenbomen ondertussen al opgegeten in Gent?

wagner.666 11 januari 2025 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 10457684)

Da's toch milieu vriendelijk, anders moeten de groenten ingevoerd worden uit een ver land met den vlieger. :lol:

quercus 11 januari 2025 20:14

Citaat:

Kijk, die denneboompjes zijn naald-dragers en blijven daardoor gans het jaar groen. De Groenen hopen nu, als zij de Gèèèntneirs die bomen kunnen laten opfretten, hun electoraal succes nog vele jaren zal doorgaan.

TV-verslaafde 11 januari 2025 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10457577)
Daar vinden onze woke heersers wel iets op hoor. In Gent is het nu al verboden om voortuintjes te betegelen.

Amai, het is koud. Als er niets anders gaande is dan educatie en woke in dit land.

Waarom zitten al die vreemden in "volkswijken"; ja die mensen zeggen nog eens goeiedag. De vakbonden..."zucht"... zwaaien de plak.

Okay, ik geef 't op. 8-)

TV-verslaafde 11 januari 2025 20:37

De vakbonden, ja. 70-80% vreemdelingen. Gaat niet lang meer duren.

TV-verslaafde 11 januari 2025 20:57

De verwaarlozing niet meer kunt aanzien. Dorp of ander land.

Wij zijn een Anglo kolonie.

Dat is de Anglo opvoeding; verwaarlozing. :-D

"Zonder een vinger op te heffen, mensen laten verhongeren."

Lof der Zotheid 11 januari 2025 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10457695)
Kijk, die denneboompjes zijn naald-dragers en blijven daardoor gans het jaar groen. De Groenen hopen nu, als zij de Gèèèntneirs die bomen kunnen laten opfretten, hun electoraal succes nog vele jaren zal doorgaan.

Gesteld dat de Gèèèntneirs dat dieet overleven...

Lof der Zotheid 11 januari 2025 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 10457688)
Da's toch milieu vriendelijk, anders moeten de groenten ingevoerd worden uit een ver land met den vlieger. :lol:

Milieuvriendelijk zeker, de ecologische voetafdruk zal razendsnel slinken wanneer die onnozelaars zich ten dode vreten met naaldbomen.

Vlad 13 januari 2025 22:50

Anne voor 830.000 euro opgelicht door ‘Brad Pitt’

Zeer gemengde gevoelens. :lol:

:cry:

:-P

:-(

:-D

Vlad 14 januari 2025 09:57

Ocharme wat er van de Antwerpse scholen afkomt. Daarnet met cash betaald. Paniek hoewel het duidelijk niet de eerste werkdag was. Gelukkig stond het bedrag dat diende terug gegeven te worden op de rekening. Maar zelfs dat bedrag teruggeven was moeilijk, al die stukken met verschillende waarden. Onvoorstelbaar dat gewone normale jonge mensen tegenwoordig van school komen zonder zelfs maar een beetje te kunnen hoofdrekenen.

IJsboer 14 januari 2025 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10458290)

Ik denk soms "Hoe kunt ge zo dom zijn om in oplichters hun val te lopen" maar dan denk ik "Da's zo'n uitspraak die mensen doen tot ze zelf opgelicht worden".

Ik krijg nooit berichten van oplichters. Ik ben te jong en ze weten goed genoeg welke mensen ze moeten targetten.

fox 14 januari 2025 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10458290)

De hele situatie is natuurlijk om te lachen, maar ik zou wel huilen moest dat mijn binnenhuisarchitecte zijn. Geven ze die diplomas met een doos cornflakes misschien, want om hierin te tuinen moet je echt compleet achterlijk zijn. Die AI videos van Brad in dat ziekenhuisbed zijn van hetzelfde niveau als de Nigeriaanse prins mails.

Herr Flick 14 januari 2025 13:30

Citaat:

Ze hebben besloten ze in hun waterzooi te draaien ipv porei.

Herr Flick 14 januari 2025 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10458413)
De hele situatie is natuurlijk om te lachen, maar ik zou wel huilen moest dat mijn binnenhuisarchitecte zijn. Geven ze die diplomas met een doos cornflakes misschien, want om hierin te tuinen moet je echt compleet achterlijk zijn. Die AI videos van Brad in dat ziekenhuisbed zijn van hetzelfde niveau als de Nigeriaanse prins mails.

ah kende gij ook zo ne Nigeriaanse prins in de familie, die 100 000 euro nodig heeft om zijn erfenis te kunnen veilig stellen en waar ge ne procent van krijgt. ;-)

Herr Flick 14 januari 2025 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10457577)

ah ja verharding verboten. bij ons staat dat zelf in het gemeenteregelement.

als ge teveel verhard kunnen ze u beboeten of moet ge den boel opbreken.

Herr Flick 14 januari 2025 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10457695)

t zal uw kakske goed binden, maar of het kleur gaat toevoegen, geen idee.

Skobelev 14 januari 2025 13:41

1 Bijlage(n)
Citaat:

Bijlage 120473

Herr Flick 14 januari 2025 13:59

iets zegt mij dat die gemeente ambetantenaar die dat verzonnen heeft met die kerstbomen al wreed veel spijt gehad heeft van zijn actie, ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be