![]() |
Zangeres met kort rokje.
Amaai zeg dat staat nu ook al op de voorpagina dat er een zangeres in het sportpaleis een kort rokje droeg8O En neen ze is niet preuts want zij durft een kort rokje te dragen :-)
Zijn we dan toch stilaan aan het plooien voor de Islam ? Ik ga wel is naar landen waar bijna alle vrouwen ook op straat een kort tot zeer kort rokje dragen.......:-D Als ik dat vergelijk met wat we in de jaren 70 tot later mochten beleven kan ik alleen maar bevestigen de tijden van vrijheid en blijheid duidelijk achter ons liggen:cry: https://www.hln.be/muziek/ik-ben-nie...rten~a52a2ce5/ |
Citaat:
Sinds de opkomst van de sociale media doen mensen niets liever dan mekkeren op anderen. Nog liever lopen ze in de kijker maar omdat de meeste mensen niet zo'n spannend leven hebben loopt dat meestal niet echt vlot. Bij misnoegd doen vind je altijd wel mede-citroenen, die je geklaag willen ondersteunen. En dat doen ze dan ook voor het minste. Een kort rokje kan volstaan. |
Ik denk dat we een snelheidsrecord vast hebben.
Normaal duurt het wel een 10-tal posts voor het draadje aanhangers van een zekere godsdienstige strekking begint te vermelden,ongeacht of het draadje er betrekking op had,of eerdervermelde adepten uberhaupt geinteresseerd zouden zijn... Maar kijk,van den eerste keer er in vliegen..... :cheer: |
Ik denk dat we een snelheidsrecord vast hebben.
Normaal duurt het wel een 10-tal posts voor het draadje aanhangers van een zekere godsdienstige strekking begint te vermelden,ongeacht of het draadje er betrekking op had,of eerdervermelde adepten uberhaupt geinteresseerd zouden zijn... Maar kijk,van den eerste keer er in vliegen..... :cheer: |
Citaat:
Ben benieuwd hoe jij erover denkt dan....ik woon er dus weet een beetje waarover ik praat. https://www.bruzz.be/samenleving/tie...timidatie-2022 Eigenlijk kampen die mannen met een soort verknipt vrouwbeeld. Thuis heerst er een taboe over seksualiteit aan de ene kant. En dan is er in België, en het Westen in het algemeen, heel veel reclame met halfnaakte vrouwen in het straatbeeld. |
Toegegeven, schoon rokje.
Met zo iets loopt die van ons in de zomer ook wel rond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij van het FLF vinden dat het gedaan moet zijn, met commentaar geven op madammen die al eens iets meer willen laten zien. Vrijheid , blijheid , ook in Zwarte Vijvers en uw plaatselijke moskee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In deze periode nu is het ietwat te koud, -toegegeven- maar hier lopen er veeeel knappe grietjes met een lijf dat de nodige waardering opbrengt van normale M/V individuelen, en sexy passend in rokjes ras-la-touffe.
Geen probleem. ben fan :lol:! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs mijn ega zou zeggen hebt ge da schoon ding niet gezien........... |
Citaat:
Het zou goed zijn mocht je eens de Boondaal-wijk in Elsene bezoeken. Ik woon er sedert begin november '24 en het is er goed (mooi en veel groen). Natuurlijk moet je er rekening mee houden dat er minder dan 10% Nederlandstaligen zijn. |
Citaat:
Maag elk zijn goesting hé. |
Citaat:
|
Een draad over korte rokjes en sexy en geen enkele foto.
Ga daarmee naar de oorlog! :-P ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be