Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zangeres met kort rokje. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273513)

fred vanhove 18 januari 2025 08:37

Zangeres met kort rokje.

Amaai zeg dat staat nu ook al op de voorpagina dat er een zangeres in het sportpaleis een kort rokje droeg8O En neen ze is niet preuts want zij durft een kort rokje te dragen :-)

Zijn we dan toch stilaan aan het plooien voor de Islam ?

Ik ga wel is naar landen waar bijna alle vrouwen ook op straat een kort tot zeer kort rokje dragen.......:-D

Als ik dat vergelijk met wat we in de jaren 70 tot later mochten beleven kan ik alleen maar bevestigen de tijden van vrijheid en blijheid duidelijk achter ons liggen:cry:

https://www.hln.be/muziek/ik-ben-nie...rten~a52a2ce5/

BigF 18 januari 2025 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10459637)
Zijn we dan toch stilaan aan het plooien voor de Islam ?

Dat is niet plooien voor de islam, dat is gewoon dezelfde weg opgaan.

Sinds de opkomst van de sociale media doen mensen niets liever dan mekkeren op anderen.
Nog liever lopen ze in de kijker maar omdat de meeste mensen niet zo'n spannend leven hebben loopt dat meestal niet echt vlot.
Bij misnoegd doen vind je altijd wel mede-citroenen, die je geklaag willen ondersteunen.

En dat doen ze dan ook voor het minste. Een kort rokje kan volstaan.

kelt 18 januari 2025 09:40

Ik denk dat we een snelheidsrecord vast hebben.
Normaal duurt het wel een 10-tal posts voor het draadje aanhangers van een zekere godsdienstige strekking begint te vermelden,ongeacht of het draadje er betrekking op had,of eerdervermelde adepten uberhaupt geinteresseerd zouden zijn...

Maar kijk,van den eerste keer er in vliegen..... :cheer:

kelt 18 januari 2025 09:40

Normaal duurt het wel een 10-tal posts voor het draadje aanhangers van een zekere godsdienstige strekking begint te vermelden,ongeacht of het draadje er betrekking op had,of eerdervermelde adepten uberhaupt geinteresseerd zouden zijn...

fred vanhove 18 januari 2025 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 10459650)

Misschien wel maar wat denk jij dan ? Zie jij of ken jij veel vrouwen die het zouden wagen om in een kort rokje door bepaalde moslimwijken te lopen ?

Ben benieuwd hoe jij erover denkt dan....ik woon er dus weet een beetje waarover ik praat.

https://www.bruzz.be/samenleving/tie...timidatie-2022

Eigenlijk kampen die mannen met een soort verknipt vrouwbeeld. Thuis heerst er een taboe over seksualiteit aan de ene kant. En dan is er in België, en het Westen in het algemeen, heel veel reclame met halfnaakte vrouwen in het straatbeeld.

Skobelev 18 januari 2025 10:29

Toegegeven, schoon rokje.
Met zo iets loopt die van ons in de zomer ook wel rond.

fred vanhove 18 januari 2025 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10459671)
Toegegeven, schoon rokje.
Met zo iets loopt die van ons in de zomer ook wel rond.

Ook door de zwarte vijvers wijk in Molenbeek ?

Zipper 18 januari 2025 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10459675)

Ik denk niet dat Skobe die buurt kent :-)

Herr Flick 18 januari 2025 10:54

Wij van het FLF vinden dat het gedaan moet zijn, met commentaar geven op madammen die al eens iets meer willen laten zien. Vrijheid , blijheid , ook in Zwarte Vijvers en uw plaatselijke moskee.

Skobelev 18 januari 2025 15:07

Citaat:

Wij komen niet in Brussel, nooit.

Skobelev 18 januari 2025 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10459687)
Wij van het FLF vinden dat het gedaan moet zijn, met commentaar geven op madammen die al eens iets meer willen laten zien. Vrijheid , blijheid , ook in Zwarte Vijvers en uw plaatselijke moskee.

Onder het motto “kijk uw deel en zwijg”

Jay-P. 18 januari 2025 16:01

In deze periode nu is het ietwat te koud, -toegegeven- maar hier lopen er veeeel knappe grietjes met een lijf dat de nodige waardering opbrengt van normale M/V individuelen, en sexy passend in rokjes ras-la-touffe.

Geen probleem. ben fan :lol:!

Skobelev 18 januari 2025 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 10459778)
In deze periode nu is het ietwat te koud, -toegegeven- maar hier lopen er veeeel knappe grietjes met een lijf dat de nodige waardering opbrengt van normale M/V individuelen, en sexy passend in rokjes ras-la-touffe.

Gij ouwe snoeper. ;-)

quercus 18 januari 2025 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10459817)
Gij ouwe snoeper. ;-)

Moet kunne, so seg ik altaid... :mrgreen:

Skobelev 18 januari 2025 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10459820)
Moet kunne, so seg ik altaid... :mrgreen:

Ik zeg dan in ‘t Oilsjters: “men oeigen zen oeik gin gebakken patatten”

wagner.666 18 januari 2025 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 10459778)

Gij niet alleen, ik gebruik ook graag mijn oude ogen om een schoon vrouwtje te mogen zien, zou er zelfs nog mijne stijve nek voor omdraaien en een schoon fotoke ervan te pakken.
Zelfs mijn ega zou zeggen hebt ge da schoon ding niet gezien...........

quercus 18 januari 2025 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10459756)
Wij komen niet in Brussel, nooit.

Er zijn 19 "Brussels", elk met hun eigen positieve en negatieve kanten.
Het zou goed zijn mocht je eens de Boondaal-wijk in Elsene bezoeken. Ik woon er sedert begin november '24 en het is er goed (mooi en veel groen). Natuurlijk moet je er rekening mee houden dat er minder dan 10% Nederlandstaligen zijn.

Skobelev 18 januari 2025 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10459835)
Er zijn 19 "Brussels", elk met hun eigen positieve en negatieve kanten.
Het zou goed zijn mocht je eens de Boondaal-wijk in Elsene bezoeken. Ik woon er sedert begin november '24 en het is er goed (mooi en veel groen). Natuurlijk moet je er rekening mee houden dat er minder dan 10% Nederlandstaligen zijn.

Als ik daar niet MOET zijn kom ik daar niet, ik heb daar niets te zoeken en nog veel minder te vinden. Een paar ingesloten tuintjes en perkjes van een halve are noem ik geen groen.
Maag elk zijn goesting hé.

DewareJakob 18 januari 2025 20:07

Citaat:

Peterbos

Dadeemelee 18 januari 2025 21:59

Een draad over korte rokjes en sexy en geen enkele foto.
Ga daarmee naar de oorlog! :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be