![]() |
Eén keer 1933 is genoeg geweest voor Duitsland
Binnenkort verkiezingen in Duitsland, de grootste partij is zéér duidelijk : géén samenwerking met de fascistoide partij AfD.
Citaat:
Het is een goede zaak dat partijen al van voor de kiesronde glashelder zijn in hun plannen en dat de fascisten daarin geen plaats hebben. |
De anti-democratische zelfverklaarde democraten aan het werk.
En de kiezer? Die kan de pot op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo kennen we de linkse kliek. “Het zal links zijn of het zal niets zijn” |
Citaat:
En CDU/CSU links noemen is gewoon onzin. |
1 Bijlage(n)
(fig.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Net omdat ze er niet zo lang geleden in geleefd hebben herkennen ze veel van de DDR in de EU en de klassieke partijen. - Minder 'nieuwe' duitsers daar. Als ik me goed herinner haalde VB in Antwerpen een 20tal jaar geleden een absolute meerderheid onder de 'originele Antwerpenaren' maar dat vertaalde zich toen al maar in wat was het 30% of zo. (Laat staan nu) - En dan de rusland haat. Blijkbaar is die een pak minder bij degenen die daar het best over kunnen oordelen... |
Citaat:
|
Citaat:
1933 was dus al de tweede keer. En ik zie eerlijk gezegd geen reden waarom er geen derde en vierde keer zou komen. |
Citaat:
En toch zijn er nog altijd (multi-)miljonairs en talrijke privé-ondernemingen. Toch eerder (f)lauw links daar in Duitsland, als ge 't mij vraagt. Vraag het anders eens aan forumgenoot "tomm", die weet daar alles over/van. :| |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Links zijn is niet goed voor je mentale gezondheid
Niet de enige tekst die het links zijn in twijfel trekt. 8O |
Eén keer 1933 is genoeg. En ligt de mogelijke oorzaak van een nieuw 1933 bij AFD of bij het 'miljoen moslims ea migranten, wir schaffen dass' ... AFD is slechts een symptoom.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be