![]() |
In Canada...
... zijn er meer meren dan in heel de rest van de wereld samen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En Finland?
|
Citaat:
|
Zijn wij vet mee ,we zoeken een land met minder minderen.
|
Citaat:
Zo ligt Mc Cormick Road op Pelee Island in Canada (41,74NB) zuidelijker dan bv The Diamond Inn Bar in Denio, Nevada (41,98NB). Nu content? |
Ze hebben daar Poutine !
|
Citaat:
|
Kan da da Canada's meetresultaat meer meren heeft ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Een van de betere landen op de wereld. |
Citaat:
Citaat:
|
Meer dan drie kwart van de Canadezen wonen overigens binnen 100 mijl van de Amerikaanse grens.
Om Ome Donalds plan uit te voeren moet de grens dus niet eens zo ver opgeschoven te worden. |
Maar dan gaat Calfornië in zijn geheel wel plots zuidelijker liggen dan Canada.
Dus of de Canadezen daar mee gaan kunnen leven valt nog af te wachten. |
Citaat:
Nee, dank u. :twisted: |
Citaat:
Spijtig dat ik daar geen stuk beer kunnen proberen heb, ik weet zeker dat die first nations pe dat in zijn frigo had liggen, maar het is steak geworden , pas op een lap vlees waar normale mensen met 2 van eten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kruipen die terug in de ondergrond? Als dat niet zo is zou je verwachten dat Canada (en andere koude landen) een bodem hebben van enkel en alleen maar stenen. Tenzij er geen stenen in de ondergrond zitten natuurlijk maar dan is het natuurlijk ook vrij belachelijk om het gezegde "het vriest stenen uit de grond" er te gebruiken. Wat ook mogelijk is, is dat Canadezen na de winter die uit de grond gevroren stenen telkens weggooien. Maar dan vraag ik me af: een steen, hoort dat bij GFT of restafval? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be