![]() |
De Vlonders moeten zelfstandig worden...
Indien dit jullie trotse allerindividueelste expressie en ziel van de toekomst moet voorstellen?
Dan mag/moet de Witte & Co hun natte droom werkelijkheid worden, wat mij betreft. Mè ghiel Antwaarpen plus parking morni mè maai, hè. ![]() |
Wat is het probleem?
|
Of beter: wat is het probleem dat enkel door een zelfstandig Vlonderen opgelost gaat kunnen worden?
|
Ze moeten het dan ook officieel Vlonderen noemen en onze taal Vloms.
|
Citaat:
![]() |
De freak show is het nieuwe normaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is daar dan zo abnormaal aan? |
Citaat:
Gewoonweg het ontbreken van smaak. Gij vraagt, ik antwoord. :-P Volgende. |
Ik kijk bitter weinig tevee en dat zal wel even zo blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U gaat dus zelf voor de volgende moeten zorgen. |
Citaat:
Kent u ze persoonlijk of gaat u ze beoordelen op hetgeen ze dragen op een podium? En dan nog: als ze dat zouden willen dragen in het dagelijkse leven; waarom zou dat niet normaal mogen zijn? Wat is volgens u dan wel normaal? Is uw eigen kledingdracht de norm en is ieder die daar van af wijkt de 'freak'? |
We sturen Red Sebastian naar het Songfestival. Merkwaardig dat die inzending zo veel bijval kent. Ik hoorde een afdankertje van het werk van Regi of Patje Krimson, dat gewoon onderling inwisselbaar technogebonk is.
|
Citaat:
't Zijt GIJ die hier zit te discuteren over iets waar ge zelf van zegt dat er niet over te discussiëren valt. Dat terwijl ik stel dat er zelfs geen smaak aanwezig is, noch goede, noch slechte. Inderdaad een doordenkertje, BigF. Allez, 't was me aangenaam. Stop maar met dieper te graven. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be