Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Groen verliest zijn belangrijkste politiek talent (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273569)

Pandareus 27 januari 2025 20:41

Groen verliest zijn belangrijkste politiek talent

Petra De Sutter stopt met politiek, en gaat voluit voor rector te worden van de UGent.

Dat is een game changer voor die partij, ze verliezen hiermee hun nummer één inzake stemmen potentieel en hun enig boegbeeld dat een nationaal bekend profiel heeft.

https://www.hln.be/binnenland/petra-...gent~a851e94a/

E. Gidius 27 januari 2025 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10463584)
Petra De Sutter stopt met politiek, en gaat voluit voor rector te worden van de UGent.

Dat is een game changer voor die partij, ze verliezen hiermee hun nummer één inzake stemmen potentieel en hun enig boegbeeld dat een nationaal bekend profiel heeft.

https://www.hln.be/binnenland/petra-...gent~a851e94a/

Arme, arme UGent...

Zipper 27 januari 2025 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10463602)
Arme, arme UGent...

2

daar komen dan garanti gender-neutrale toiletten.

Zucht 27 januari 2025 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10463604)
2

Met recycleerbaar toiletpapier.
Of zal er statiegeld op geheven worden dat je terugkrijgt voor je gebruikt papiertje ?
Petra zal heel wat werk hebben.

dalibor 27 januari 2025 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10463604)
2

O ramp.

Dadeemelee 27 januari 2025 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10463634)
O ramp.

Voor extreemrechtsen wel. Die gaan hun gat dan afvegen met tampons.

Zucht 27 januari 2025 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10463638)
Voor extreemrechtsen wel. Die gaan hun gat dan afvegen met tampons.

Gij ziet dat wel zitten, hé. Gaan pissen bij de sudentinekes, ouwe snoepert.
Vergeet de bril niet terug naar beneden te doen.
Wat de studentinekes ervan vinden is uiteraard niet van belang. Alleen venten hier die dat tof vinden.

Dadeemelee 27 januari 2025 23:08

Maar on-topic. Petra De Sutter was/is een no-nonsense politica.
Geen getoeter of drama. Beleefd en beschaafd.
Er zijn er weinig zo.

Dadeemelee 27 januari 2025 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10463639)
Gij ziet dat wel zitten, hé. Gaan pissen bij de sudentinekes, ouwe snoepert.
Vergeet de bril niet terug naar beneden te doen.
Wat de studentinekes ervan vinden is uiteraard niet van belang. Alleen venten hier die dat tof vinden.

Eerlijk gezegd, het kan mij weinig schelen. Voor mijn part mogen er ook aparte toiletten komen voor neo-nazis.

Who gives a flying fuck, die extreemrechtsen toch met hun woke obsessies over toiletten, hebben die niks beter te doen? :-P

E. Gidius 27 januari 2025 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10463648)
Voor mijn part mogen er ook aparte toiletten komen voor neo-nazis.

:-D

Pandareus 27 januari 2025 23:26

Citaat:

Eerlijk gezegd, het kan mij weinig schelen. Voor mijn part mogen er ook aparte toiletten komen voor neo-nazis.

Who gives a flying fuck, die extreemrechtsen toch met hun woke obsessies over toiletten, hebben die niks beter te doen? :-P

Dit model lijkt me zeer geschikt voor de doelgroep

Zucht 27 januari 2025 23:30

Citaat:

Gescheiden toiletten voor mannen en vrouwen is nu ook al neo-nazi en extreem rechts voor onze forumtrollen. Check.
Zouden we ze kunnen overtuigen dat het eten van wortelen extreem neo-nazi rechts is ? Moet kunnen denk ik.

wagner.666 27 januari 2025 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10463584)

Eindelijk verlost van dat man/wijf of is ze een wit/zwart konijn nu zoals de poedel van antwerpen waar de vld'ers zot van waren, vooral die van mechelen.

Dadeemelee 28 januari 2025 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10463655)
Dit model lijkt me zeer geschikt voor de doelgroep

:thumbsup:

Dadeemelee 28 januari 2025 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10463656)
Gescheiden toiletten voor mannen en vrouwen is nu ook al neo-nazi en extreem rechts voor onze forumtrollen. Check.
Zouden we ze kunnen overtuigen dat het eten van wortelen extreem neo-nazi rechts is ? Moet kunnen denk ik.

Het is een obsessie van extreemrechts. Die hebben blijkbaar een anale fixatie.
Lauren Boebert bijvoorbeeld die recent een vrouwelijke collega die er een beetje ‘mannelijk’ uitzag voor transgender uitmaakte.

https://www.independent.co.uk/news/w...-b2685813.html

Doet mij denken aan een vrouwelijke collega die een andere vrouwelijke collega feliciteerde met haar zwangerschap. Die bleek helemaal niet zwanger, gewoon wat verdikt. :lol:

dalibor 28 januari 2025 01:24

Het Einde Der Tijden.

Genderneutrale toiletten.

Vaag de krantenkoppen over de oorlog in Oekraine weg. Er staan ons veel Grotere Calamiteiten te wachten

kelt 28 januari 2025 06:23

Eigenlijk lijkt me dat,het verlaten van politiek personeel van het podium,nog een vrij gering probleem voor de partij....

Wat Groen! onmogelijk nog een grote partij kan maken is de doelbewuste keuze om de "Klimaatswijziging" als voornaamste punt in de partijlijn zo mogelijk nog te bevorderen.....

Dus NIET "milieu" en "natuur",wat ooit de kernwaardes waren en waar partijen wereldwijd in hun eigen lokatie effectief iets aan kunnen bijdragen...

Neen....."klimaatswijziging" is kompleet vergelijkbaar aan "Geloof" als politiek programma.Het schuift enigerlei verantwoordelijkheid af op iets wat misschien goed bekt maar waar NIKS konkreets aan bijgedragen kan worden....

Dat Petra ondertussen "vedwijnt" in de Universiteits-Maffia waar een Kelt eens "de Russen" zou op af zenden indien aan de macht..tsja.....

Vlad 28 januari 2025 06:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10463647)
Maar on-topic. Petra De Sutter was/is een no-nonsense politica.
Geen getoeter of drama. Beleefd en beschaafd.
Er zijn er weinig zo.

Pjotr De Sutter is een antisemiet die zijn goed imago misbruikt om staalhard te liegen. Dat imago wist hij ook enkel maar te boetseren omdat geen enkele journalist hem ooit iets durfde voor zijn maat 46's te werpen. Hopelijk komt er nog een bijdrage van zijn hand in De Standaard over dat hij de politiek verlaat omdat die zo hard is van vrouwen. Ik hou wel van grapjes.

Aan de UGent zal er trouwens weinig veranderen met De Sutter aan het roer. Rikie Van de Walle was ook al een woketrut.

E. Gidius 28 januari 2025 06:33

Volgens mij is het punt dit: 65.000 kiezers.

Daar steekt Petra De Sutter een dikke middelvinger naar op. 65.000 Vlaamse burgers hebben haar hun vertrouwen gegeven om hen politiek te vertegenwoordigen. Dat veegt De Sutter zomaar van tafel voor haar pure kleine eigenbelangetje.

Daarmee gaat ze in de rij staan van de tientallen Belgische politici die op lijsten gaan staan om stemmen te vergaren, het dan aftrappen en zo de kiezer belachelijk maken en de democratie ondergraven.

Vanmorgen op Radio 1 zei ze dat die kiezers van haar verwachten dat ze "een belangrijke maatschappelijke rol blijft spelen". Of democratie op maat van het eigenbelang.

Daar gaat de zo geroemde "waardigheid" van Petra De Sutter.

maddox 28 januari 2025 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10463665)
Het is een obsessie van extreemrechts. Die hebben blijkbaar een anale fixatie.

Het bent wel u die zeer grafisch uw goestingskes komt verkondingen.
Maar niet getreurd, de gaskamers zijn niet ver weg.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be