![]() |
Vlaams Belang onbetrouwbaar?
Het Vlaams Belang heeft nu 25% procent van het Vlaamse kiespubliek, maar zie nog altijd geen reden waarom deze partij zou mogen meeregeren. De enigste reden zou zijn omdat ze 1 miljoen Vlamingen "vertegenwoordigen". Voor het overgrote deel van de Vlaams Belang-kiezer heb ik respect. Maar waarom voor een partij stemmen die voor rascisme is veroordeeld. Een proces dat blijkbaar niet aanvaard wordt, wat ik onbegrijpelijk vind van een partij die ijvert voor de aanpassing aan ons systeem. Hoe kan een partij van iemand verwachten dat men zich aanpast aan het Belgische rechtssysteem als men het zelf al dubieus vindt. Dan heeft men nog de "werkkracht" van de verschillende parlementsleden. Het Vlaams Belang beschikt over de slechts werkende fracties van alle partijen. Conclusie: het Vlaams Belang is een sloganeske demagogische partij die een polarisatie tracht te bewerkstelligen zodat men de macht naar zich toe kan trekken om zijn belang en uitsluitend zijn belang te bereiken. Het Vlaams Belang is volkomen onbetrouwbaar, open u ogen mensen!
|
Citaat:
|
Ge denkt toch niet dat zo'n zever topics indruk maken ? :roll: :lol:
|
Zou het VB ook veroordeeld zijn moesten ze maar 6% van de stemmen hebben? Ik denk het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ongeacht het % kiezers die voor het ZB stemt, het ZB is en blijft een partij van neonazi's die hun zwarte ideologie nooit hebben afgezworen waardoor coalitievorming of zelfs maar de minste samenwerking onmogelijk is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals het splitsen van B.H.V.,de soc.zekerheid en het stoppen van de miljardentransfers naar de waalse leeglopers ? Dan zijn det problemen met die bruin smoelen ind. een marginaal iets. Het Vlaams Belang is niet tegen de vreemdelingen maar voor het eigen volk eerst ,wat men in elke verschillende culturen terug kan vinden. |
Citaat:
Had je nu echt gedacht dat ik jouw reactie niet verwachtte? |
Citaat:
|
Citaat:
Graad van mijn interesse? nul komma nul |
Citaat:
Het woord rasisme wordt tegenwoordig uit zijn verband gerukt. In het woordenboek staat de juiste betekenis. Zoalng dat je mensen niet persoonlijk aanvalt betsaat er vrije meningsuiting. Maar dat bestaat niet meer in België. Dat ze de slechts werkende partijen zijn is nooit kunnen bewezen worden omdat het nu zo eenmaal is. Vroeger wel bv in het EP maar daar is nu geen sprake van. Mijn conclusie is dat u de media en bepaalde politici blindelings gelooft. Nochtans zijn het de meest onbetrouwbare bronnen die er bestaan. Wat de mensen aantrekt is dat het VB bepaalde problemen wil aanpakken die andere partijen omzeilen. Huidige partijen zijn met pietluttige dingen bezig en laten de grote problemen links liggen omdat het hun zeteltje kan kosten. de huidige politici is er niet voor de mensen maar voor hun eigen machtspositie. Waarschijnlijk is het VB van hetzelfde kaliber maar die hebben als enige de kans niet gehad om synchronisch te falen. Dus er is een waterkansje dat ze wel hun werk zouden doen. Zolang de "correcte" partijen falen stem ik VB, omwille vanhun programma. En hoemeer de "correcte" mensen (VB-uitschijters dus) op het VB kakken, hoe meer plezier heb ik in hun opeenvolgende overwinningen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be