![]() |
Sportnieuws dat niemand interesseert.
De Eagles hebben tegen de Chiefs gewonnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mij moet er helemaal geen sportnieuws op TV komen.
Het introduceert mij helemaal niet. PS: ik had vroeger een collega die steevast introduceert zei i.p.v. interesseert. |
Citaat:
|
Dadee is door Melee verslagen in de tak polstokzwemmenachterdernys.
In de discipline onnozelheid lag hij nochtans ver voorop. :twisted: |
Citaat:
|
![]() |
Ook worstelen wordt door velen niet bekeken of gewaardeerd !!
|
Decreten ondertekenen
Dat is een ZEER populaire sport met tienduizenden beoefenaars gevolgd door 7 miljard wereldbewoners....euh....wereldwijd.
De sport is verdeeld in verschillende nationale competities die dan weer onderverdeeld zijn in klasses. De Kanseliers-.Premier- of Presidentiele Klasse is overal de hoogste categorie... Hoeft het te verwonderen ,maar de Amerikanen zijn nog steeds,en met stip,wereldkampioenen met dagelijks wel minstens één Presidentieel decreet.... De decreten worden veelal met de grootste zorg omringd,op handgeschept papier geplaatst in sjieke folders van dik similileer voorzien van een goud-indruk met het wapen van het land in kwestie ,en worden aan de openbaarheid prijsgegeven tijdens een rijkelijk met pers omklede ceremonie...... echte kunstwerkjes... "medailles" en "bekers",gebruikelijk als finaliteit in andere sporten,lijken er eigenlijk maar een beetje armetierig bij... |
Hoogtepunten van het Finse kampioenschap hobbyhorsing uit 2023: https://nerdbot.com/2023/07/14/highl...championships/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be