Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Homofoob geweld in Brussel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273653)

fred vanhove 12 februari 2025 10:52

Homofoob geweld in Brussel

Ik zou voorstellen deze 2 moslims direct te deporteren naar een moslim land naar keuze.
Gaza behoort ook tot de mogelijkheden. Ze horen niet thuis in de Westerse samenleving.

https://www.bruzz.be/actua/veilighei...ntaal-gesloopt

Zipper 12 februari 2025 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10470100)
Ik zou voorstellen deze 2 moslims direct te deporteren naar een moslim land naar keuze.
Gaza behoort ook tot de mogelijkheden. Ze horen niet thuis in de Westerse samenleving.

Heel die islam hoort niet thuis in de Westerse samenleving. Maar wie dat luidop durft zeggen is een racist volgens de woke gutmensch.

maddox 12 februari 2025 11:07

Citaat:

Kost te veel moeite.
Gewoon publiekelijk aan de garnalen voeren. Voeten eerst.

Herr Flick 12 februari 2025 11:18

Citaat:

er eerst twee vrouwen van maken en ze dan deporteren.

Herr Flick 12 februari 2025 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10470114)
Kost te veel moeite.

mijn varkens hebben ook honger.

wagner.666 12 februari 2025 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10470114)
Kost te veel moeite.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10470128)

Zeg, ik wil wel voedsel die niet bezoedelt is door ongedierte van uit de zandbak.

Universalia 12 februari 2025 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10470126)
er eerst twee vrouwen van maken en ze dan deporteren.

Lijkt mij de beste optie daar wij geen boodschap hebben aan dat soort van geweldenaars.

Skobelev 12 februari 2025 11:43

Die kopvod gaat er zich ook mee moeien. Nu ja, in Brussel, who gives a shit?

djimi 12 februari 2025 19:40

Citaat:

Er staat in dat artikel nergens vermeld dat de agressors 'moslims' waren/zijn.

Uit eigen ervaring weet ik dat "Oosters-Orthodoxen" - Armeniërs, Assyriërs en Georgiërs voorop - niet al te veel Tolerantie & Verdraagzaamheid voor homoseksuelen en dergelijke op weten te brengen.

Als ge uwe piet of uw kut niet gebruikt zoals 't Kindeke Jezus en De Papa voorgeschreven hebben, kunt ge eventueel wél nog functioneren als boksbal of zo maar méér dan dat moogt op uwen buik schrijven (figuurlijk, hé, want anders lijkt dat teveel op ne tattou en deszulks is Gode ook al onwelgevallig).

:|

maddox 12 februari 2025 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 10470304)

Uit eigen ervaring weet ik dat "Oosters-Orthodoxen" - Armeniërs, Assyriërs en Georgiërs voorop - niet al te veel Tolerantie & Verdraagzaamheid voor homoseksuelen en dergelijke op weten te brengen.

Als ge uwe piet of uw kut niet gebruikt zoals 't Kindeke Jezus en De Papa voorgeschreven hebben, kunt ge eventueel wél nog functioneren als boksbal of zo maar méér dan dat moogt op uwen buik schrijven (figuurlijk, hé, want anders lijkt dat teveel op ne tattou en deszulks is Gode ook al onwelgevallig).

Als het Georgiers, Eskimo's of dergelijke geweest zouden zijn, wisten we nu van welk dorpje/stad ze kwamen. En de kleur van ondergoed, en schoenmaat.

maddox 12 februari 2025 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10470128)

Er is een reden waarom ik kies voor garnalen(of krabben, of kreeften). Die kunnen parasieten en ziektes die bij mensachtigen voorkomen niet (of zeer moeilijk) overdragen.

Varkens daarentegenover kunnen dat wel.

Gipsy 12 februari 2025 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10470322)
Er is een reden waarom ik kies voor garnalen(of krabben, of kreeften). Die kunnen parasieten en ziektes die bij mensachtigen voorkomen niet (of zeer moeilijk) overdragen.

Varkens daarentegenover kunnen dat wel.

Het lijf van een levende kreeft flinterdun gesneden is wel lekker gedipt in een wasabi/soja sausje. Ben er tot hiertoe nog niet ziek van geweest. De kop en de poten zijn natuurlijk beter op hevig vuur kort aangebakken met een paar kruiden en look.

Herr Flick 12 februari 2025 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 10470137)
Zeg, ik wil wel voedsel die niet bezoedelt is door ongedierte van uit de zandbak.

gij wel, maar uwen hond moet ook eten he.

fred vanhove 13 februari 2025 06:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 10470304)

Dat hoeft ook niet want sowieso zijn alle moslims homofoob. Onder moslims zijn er in theorie dan ook geen homo's en of Lesbiennes.

Herr Flick 13 februari 2025 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10470400)
Dat hoeft ook niet want sowieso zijn alle moslims homofoob. Onder moslims zijn er in theorie dan ook geen homo's en of Lesbiennes.

Al die strandjeanetten met hun sjakosjken zou ik toch niet direct echte mannen durven noemen.

maddox 13 februari 2025 07:59

Citaat:

En moslim"mannen" hebben het nog gemakkelijker, die mogen op alles kruipen wat hun rechterhand bezit. Geslacht en leeftijd maakt niet uit.
En volgens Ayatollah Khomeini is zelfs soort een vrije keuze-als de nood hoog is-, maar dan moet het beestje met saus van de chef wel verkocht worden in een ander dorp/stad.

wagner.666 13 februari 2025 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10470346)
gij wel, maar uwen hond moet ook eten he.

:lol:
Die zijn vegetariër, this maar hunne baas die vlees eet.
Moest het ooit nodig zijn, ze mogen een bondkraaghyena die hun baasjes lastigvalt wel aanvallen en er een behoorlijk stuk vlees van consumeren, zal er met plezier naar kijken.

Herr Flick 13 februari 2025 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10470420)
En moslim"mannen" hebben het nog gemakkelijker, die mogen op alles kruipen wat hun rechterhand bezit. Geslacht en leeftijd maakt niet uit.
En volgens Ayatollah Khomeini is zelfs soort een vrije keuze-als de nood hoog is-, maar dan moet het beestje met saus van de chef wel verkocht worden in een ander dorp/stad.

die laatste vind ik nog altijd de beste van allemaal, ongelofelijk wat voor een achterlijke , hypocriete debielen dat zijn.

djimi 13 februari 2025 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10470320)
Als het Georgiërs, Eskimo's of dergelijke geweest zouden zijn, wisten we nu van welk dorpje/stad ze kwamen. En de kleur van ondergoed, en schoenmaat.

Volgens het artikel slaagden de daders erin weg te geraken zonder dat iemand hen iets had kunnen vragen of zeggen.

Daar leid ik uit af dat niemand - op de daders zélf na, natuurlijk - wéét (WEET) wie/wat die daders nu eigenlijk écht zijn.

djimi 13 februari 2025 13:06

Citaat:

Maar ook/zélfs als alle moslims homofoob zouden zijn, betekent dat nog altijd niet dat alle homofoben moslim zijn.

Ik zeg het u nog een keer: de homofobe Oosters-Orthodoxe Armeniërs, Assyriërs en Georgiërs die ik al mocht leren kennen, doen in kwaadaardigheid voor niemand onder:

de strafste van de groep - een vrouw dan nog - ging ineens voor 'levend verbranden', de anderen waren al content met een doordeweeks vuurpeloton.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be