![]() |
Verbied gemeenschappelijke meters = huisjesmelkerij
Al naar enkele appartementen gaan kijken, en quasi allemaal hebben ze een gemeenschappelijke watermeter.
Verbied dat eens aub en laat die huisbaas daarvoor opdraaien. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zou verboden moeten worden. Want het werkt zuinigheid tegen. Brengt bovendien niets dan conflict tussen mensen die zulke blok delen. |
Citaat:
|
Citaat:
Vaneigenst dat ik andere mensen niet vertrouw. Niemand is te vertrouwen met uw geld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan zijt ge beter degene die het meeste verbruikt om er uw voordeel uit te halen. Echt verschrikkelijke toestanden zo'n huisjesmelkerij. |
Ik ben trouwens 6 maand weg deze zomer of begin januari 2026.
Dat is dan 6 maand betalen voor water dat ik niet gebruik? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar individuele meters verplicht voorzien is het minste. Bewijs maar eenz dat ge zuinig met water omgaat tussen grootverbruikers. |
Citaat:
|
Citaat:
En neen ik kan niet kopen. En als ik dat zou kunnen, zou ik wel buiten een stad gaan wonen. |
Citaat:
|
Het Calimero-gehalte scheert hier weer hoge toppen.
|
Citaat:
Je moet al bij de leidingen kunnen komen, je moet plaats hebben om die watermeter te plaatsen... |
Citaat:
Doe ik dus ook. Een extra aansluiting kost heel veel geld en is technisch niet altijd mogelijk. Voor de huurders is het ook goedkoper! |
Citaat:
Ik weet niet wat u nog allemaal zou bedenken om de huisbaas in een slecht daglicht te stellen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be