![]() |
Een veeg uit de pan
https://www.hln.be/buitenland/dit-is...ders~a8c84123/
Wat een ongelooflijke schlemiel is die Boris Pistorius zeg. Het is niet kies om neerbuigend te doen over zijn uiterlijk en lichaamshouding, maar hij vertegenwoordigt in ieder geval het politieke Europa dat de Europese kiezer met erg veel moeite aan het buitenshotten is. JD Vance trapt op vele zere teentjes, en zijn populariteit zal er alleen maar bij toenemen. Go JD! Censuur en massa-onwettelijke-immigratie. Daar heeft de Europese burger inderdaad niet voor gekozen. Of wél? |
En hoe moeten we die speech interpreteren in het licht van het 'zich niet moeien' credo?
Het is decennia geleden dat een Amerikaan nog zo onbeschaamd is komen doen alsof hij hier de lakens kan uitdelen. |
Citaat:
https://m.gva.be/cnt/dmf20250214_95596941 Hier op het forum waar zo goed als geen censuur geldt, zijn de topics die vance aanhaalt gemeengoed, maar het plebs dient zijn teut te houden, hé. Die hebben geen stem. Ach, uw erwten zijn uit, dalibor, samen met al uw collectivistische acolieten. En het stond op Hln en Gva! |
Citaat:
|
Blijkbaar ben ik al te laat, er heeft er al ene gif gespuwt.
|
Ik heb geen goesting daar 'politiek correct' over te doen:
diegene die 'voor de façade' 'chef' speelt van JD Vance - den DJ Trump dus - zegt dat hij door God gezonden is om van alles en nog wat te redden (zijn eigen bankrekening éérst, wellicht). Als die DJ Trump dat écht gelooft & méént, is-ie eigenlijk een gevaarlijke gek van de soort 'Charles Manson' of 'Jim Jones'. zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Manson en: https://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Jones Als DJ Trump dat niet meent en dus bewust leugens vertelt, is-ie een vulgaire smeerlap die de goedgelovigheid van 'zijn' volk nogal grondig misbruikt. :| Dat JD Vance er duidelijk geen graten in ziet voor zo'n 'kopman' te 'rijden', zegt genoeg. :| |
Citaat:
De Europese “elite” wordt met de neus op de lelijke feiten gedrukt. Zie ze staan, bedrukt en de broek op de enkels. Het volk zal wel eens wakker worden. |
In een ander draadje poste ik al de toespraak van de Amerikaanse Minister van Defensie te Brussel,voor de NATO vergadering....
Bemerk al dat de boodschap was dat Amerika niet zinnens is de "Sucker" van de Europeanen te (blijven) spelen.Maar dat betrof dan eerder militaire NATO-gerelateerde zaken En in dit draadje vernemen we dat de Vice-President van de VS Himself er met een nog grovere borstel doorheen gaat... Ach...de gekwetste gevoelens van de Euro-pocootjes....... :cry: In plaats van eens ECHt te gaan voor E U R O P A. Dat zal beginnen met ECHTE representativiteit.... |
Citaat:
|
Het is toch bijzonder.
Hier jaren oreren over vrijheid en hoe belangrijk dat is. En dan juichen voor een wereldleider die de agenda van de paleochristenen wil realiseren, die staat voor roofkapitalisme en landjepik vanwege de militair sterkste staten. Sta me toe dat heel erg in strijd met uw eigen waarden te vinden, gunther. |
Citaat:
Er is een verschil. :| De enige persoon die ik ooit al écht gehaat heb, is inmiddels al een tijd geleden gestorven. Het deed mij véél plezier dat hij z'n laatste levensjaren opgescheept zat met verschrikkelijke rugpijn. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Die kerels zitten in uw hoofd. Bij mij niet. Ik kijk gewoon naar wat ze doen. De ene “zet” al wat slimmer dan de andere. |
Citaat:
Het publiek is volop aan’t ontwaken. En Vance heeft dat goed opgemerkt. De regime-pers tracht nog wat tegengas te geven, maar graven zich daarmee dieper en dieper in de vergeetput. Het probleem is dat in de Belgische politiek geen jd vance bestaat, noch een trump, die de hele stinkende mesthoop in de fik wil zetten. |
Citaat:
Mijn emoties (die ik ernstig neem!) verhinderen mij niet te kijken naar wat in de wereld gebeurt en daar 'objectieve' 'kennis' uit te halen, en 'die kerels' zitten niet langer of méér in m'n hoofd dan strikt noodzakelijk om mij een duidelijk idee te kunnen van wie ze zijn en wat ik ermee aanvangen wil. :| |
Citaat:
|
Dit is een historische week toch wel.
Nooit gedacht dat we westwaarts zouden moeten kijken voor een bondgenoot, maar die lijkt er wel te zijn. Het is duidelijk dat de woke-elite van de Europese Unie met hun opengestoken vingertjes naar iedereen, steeds meer geïsoleerd komt te staan in de wereldpolitiek. We zullen zien hoe het verder gaat, maar het presidentschap van Trump overtreft tot nu toe alle verwachtingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Naar mijn bescheiden mening maken wij met onze eigenste ogen een nieuwe renaissance mee. Weg van dat verderfelijk collectivisme. Weg van de lange mars door de instellingen. De mars die ons aan de rand van de afgrond bracht. Et tu? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be