![]() |
Belgische Voetbalbond overtreedt de taalwet.
"‘L’Union Fait la Force’: Belgische voetbalbond wil met nieuwe campagne opnieuw vuur in Duivels en Flames krijgen"
https://www.hln.be/rode-duivels/luni...jgen~aac1875e/ Met deze ééntalige Franstalige slogan overtreedt de Belgische voetbalbond de taalwet. Wat gaat de Bart en de andere N-VA ministers hier tegen doen.? De tijd van "et pour les Flamands la mëme chose " is blijkbaar teruggekomen nu we een N-VA eerste Minister hebben.:cry: "L' Union Fait la Farce ":roll: |
Citaat:
Maar die van den Anderlecht gaan niet kunnen lachen, nu hun buren en concurrenten op deze wijze in de belangstelling gebracht worden. |
Citaat:
"tous ensemble" Voetbal is één van de weinige Belgische sporten die geen Europese medaille haalt Judo,turnen,wielrennen,schaatsen, cyclo cross, basket, ............enz allen halen ze europese medailles |
Citaat:
|
Citaat:
La Belgique sera Latine...:roll: |
Citaat:
Veel gekakel, weinig eieren L union fait la farce Belgien + belgique + België = belZIEK |
fout begonnen... is half verloren. Alles kaat koet voor de voetbalbond. Ne noevoo slokan en oewij zijn kerred.
|
Citaat:
Heeft de taalwet invloed op het voetbal? Of een nationale ploeg? |
Citaat:
|
Ik ben totaaaaaal geen voetbalfan maar in de nieuwsuitzendingen krijgt u regelmatig berichten.
Wat ziet u nog lopen in de meeste voetbalteams, Afrikanen. Meestal zijn die grootgebracht met het Frans als eerste taal. Wat. schier er nog over als men die allemaal terug huiswaarts gaat sturen? Ga Afrika voetballen punt. Daar zullen ze naar alle waarschijnlijkheid niet zoveel verdienen. Trump heeft gelijk met bepaalde niet sedentair geworden buitenlanders eruit te zetten en bepaalde landen te blokkeren!!!! Illegalen en asielzoekers vliegtuig op en eruit!!!!! Zij die buitenlanders aannemen boetes geven???? Te ver gezocht???? Zeker nu een president uit Afrika België zwaar veroordeelde voor wat er in een ver verleden geweest is of niet geweest is! Moeten onze jongeren daar de schuld voor krijgen??? Ach, dat lijkt mij meer iets voor een andere rubriek. :| |
Citaat:
Als de voetbalbond de taalwet aan haar laarzen blijft lappen ,zou ik als eerste Minister alle subsidies aan die bond stopzetten . |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Illegalen en asielzoekers vliegtuig op en eruit!!!!! En is Trump nu al ploegleider of voorzitter van de voetbalbond ook dat je hem vernoemt in een draadje over de Belgische voetbalbond ? Zij die buitenlanders aannemen boetes geven???? Citaat:
Eigenlijk wel... Eigenlijk zie ik geen enkel verband met het onderwerp. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoals het hoort. Luister ik naar het volk |
Citaat:
De Belgicisten dachten dat het maar om te lachen was , tot ze hun tweetalig stadion niet kregen op de Vlaamse Parking C. |
Citaat:
|
Absurd natuurlijk om een slogan in een minderheidstaal te kiezen.
Spanje gaat toch ook geen Catalaanse slogan kiezen? Nederland toch ook geen Friese? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sint Pieter moet ook zijn werk doen Zoveel van die soort, zoveel van die soort en nog een paar van die soort |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be