![]() |
Het Belgische volk was nog nooit zo gelukkig
Goed nieuws ! België haalt zijn hoogste score ooit in het World Hapiness Report dat de UN jaarlijks opmaakt. We staan nu 14e in de ranking. (vorig jaar op plaats 16)
:-D :belgievl: https://www.hbvl.be/buitenland/finla.../50416228.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
't Is allemaal de schuld van den N-VA en BDW !
Holderdebolder de berg af ! :twisted: |
Citaat:
BDW zou dan de actie en reactie regel leren. |
Citaat:
Het Belgische volk is nog nooit zo gelukkig geweest ! :-D |
Er zijn nog slecht 25% malcontenten.
Gelukkig zitten ze in een cordon. 8-) |
Maar ondertussen behalen Vlaamsnationalisten samen ei zo na een absolute meerderheid in Vlaanderen.
Ik vraag mij dus af welke vragen aan wie werden gesteld bij deze VN-enquète. |
Citaat:
Om op eender welke ministeriële post te zitten. Een halve seconde om dat te "kunnen". Zegt genoeg... En zogezegd komen er meer hangmatters uit Wallonië. An sich is Wallonië meer geïnteresseerd in Vlaanderen dan omgekeerd. Ik heb niet veel weet van Vlaamse expedities van wat er überhaupt speelt in dat landsdeel. De "PS" volgens het Wever'ken. Meer is daar niet gaande in Wallonië. Zoals Torfs zei: "Vlaanderen zit vol sluwe zacht makers."Tsjeven dus eigenlijk. In ethische dossiers is het wat warm en koud blazen. |
Die gallup polls zijn moeilijk unbiased te noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze kunnen hun geluk niet baas. |
Citaat:
|
Citaat:
Hun hoofdman ook, die staat altijd te glunderen als er een camera in zicht komt. |
Citaat:
deze noorderlijke landen scoren erg goed op de lijst Blijkbaar is de arizona regering een verlossing voor de Belgen. Eindelijk |
De domme massa is snel tevreden.
|
Citaat:
:-D Van plaats 16 naar 14, met een regering waarvan de premier openlijk zijn braakneigingen etaleert tegenover de vijand VB. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be