![]() |
Frans weekblad hekelt Belgische islamisering
Zo hoor/lees je het eens van een ander. Brussel lijkt eerste slachtoffer te worden van die perfide en occulte cultus. En wat doen wij ?? Al 50jaar niks, want "dat waait wel over" :roll::roll::roll:
https://www.hln.be/binnenland/reisje...ver~acccb7756/ https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...10e9be23&ei=19 |
Dat klopt wel, wat ze schrijven. Echter is Frankrijk er net zo aan toe. Of zijn er geen wijken in Parijs en Marseille waar de politie niet meer binnendurft? De islamisering is een Europees fenomeen, geen nationaal of lokaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga in de ochtend maar eens een koffie drinken bij IKEA Anderlecht. Je zit er precies op de Luchthaven van Kaboul. Nog een beetje en als vrouw zonder hoofddoek ga je niet meer binnen mogen. En ja ik weet er nu velen zullen lachen maar er zijn al wel meer dingen bewaarheid geworden het laatste decennia waar we mee hebben gelachen. |
Citaat:
Overlaatst botste ik in het UZ Jette bijna op een woest kijkende moslim met een vrouw die hij achter zich aan zeulde. Die vrouw droeg niet enkel een hoofddoek en een wijd zittend kleed, maar ook nog eens een gelaats-sluier. Het enige dat er nog aan ontbreekt is dat ze hier zouden rondlopen in een soort Afghaanse "Burka". |
Citaat:
Ik denk dat het ook een belangrijke reden is waarom die stad steeds grimmiger en enger is aan het worden. Maar het is wat het is en sowieso veel te laat om die kar nog te keren. We kunnen enkel nog ondergaan. Mijn tijd is sowieso toch geweest en ben er al bij al niet triest om. |
Als je in de steden loopt zie je genoeg, niet enkel in Brussel. Negers en islamieten en nog een sporadische witte dat dan misschien nog een Pool of Oekraïener is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wie dat hier luidop zegt wordt voor ongedierte of fascist uitgescheten, zeker als de wind uit Ronse komt. |
Citaat:
|
In Molenbeek werd de gemeenteraad verzet voor het islamfeest Laylat al-Qadr. De schepen van sport is aanhanger van Hachd al-Chaabi, een soort IS. Hij verving Yassine Akki die een pedofiel bleek. Burgemeester Moureaux heeft een Shimanetje gedaan en is een dag komen werken na drie maanden afwezigheid om zo terug maanden afwezig te kunnen zijn met een volle burgemeesterswedde. Alles kaat koet in het gekoloniseerde Molenbeek. RWDM won vorig weekend en staat eerste in de Challenger Pro League.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be