![]() |
Mijn MicroWijf
Ze is Zuid-Koreaans genaturaliseerde Chinese en ze heet elLe Gee Wavedom en we zijn al 10 jaar samen...
Het enige dat ik al moeten doen heb is die plastieken ring met 3 wieltjes onder haar roterende glasplaat repareren met (plastieken!) vijsjes... En verder,buiten wat piepen en grommen, zaagt ze niet. Ik zou haar niet kunnen missen... |
Citaat:
![]() |
LG = Koreaans.
|
Citaat:
|
Ik wens u een leven lang geluk met haar Kelt!
Al eens de krielpatatjes van den Delhaize met rozemarijn geprobeerd? Super makkelijk! Gaatje in prikken en 5 minuten microgolfoven. Overstrooien met zout en met een goede kloek mayonaise onweerstaanbaar! Ik ben tegen plastiek in de microgolf, maar daar maak ik een uitzondering voor. Ik heb het graag af en toe praktisch en als er al 2 potten op jet vuur staan, moet je maar rekening houden met 5 minuten microgolven en alles staat warm op tafel. |
Nu we het er toch over hebben, iemand nog iets van BemBem gehoord?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn inderdaad vele lokaties denkbaar waar een microwijf kan opgesteld worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik riskeer inderdaad geen jonger ding meer te kunnen betalen indien mijn huidig microwijf komt te overlijden . :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge zet op de papieren no value of sample. en dan kost het juist een doos en wat postzegels he. |
Ik zou de lezertjes afraden om te proberen gelijk welk merk Microwijf te proberen doen verschepen als staal zonder waarde...
Douniers zouden dat door krijgen en garanderen dat het inderdaad op uw stoep verschijnt zonder waarde....:oops: |
Citaat:
|
Gezien mijn Microwijf al een dagje ouder wordt moet al eens gedacht worden aan techno-medische kosten.
Nu verneem ik in dit eigenste K&K forum dat die kosten in Frankrijk gedeeltelijk door de overheid gedragen worden. Misschien moet ik haar doen naturaliseren tot Fransoze? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be