Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hatewatchen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273786)

Vlad 22 maart 2025 06:36

Hatewatchen

‘Hatewatchen’: waarom we klagen maar tegelijk blijven kijken naar 'foute' televisie

Gelukkig geen last van. Een uur of twee per dag de nieuwswebsites besurfen is al sadomasochistisch genoeg. Daar zou ik nog wel vanaf willen maar dan heb ik stilte en natuur rondom me nodig ipv overal autoverkeer en keffers.

IJsboer 24 maart 2025 21:19

Ik heb het ook altijd vreemd gevonden dat mensen maar zitten te klagen over slechte tv programma's maar ze wel tot in het diepste detail kunnen navertellen. Zonder seksistisch te willen klinken stel ik wel vast dat dit soort programma's meer door vrouwen dan door mannen gesmaakt wordt, net zoals actiefilms en science fiction vaker door mannen gesmaakt wordt dan door vrouwen. Het valt me op dat vrouwen zich wel vaker aangetrokken voelen tot mensen en zaken die hun slecht doen voelen.

Herr Flick 25 maart 2025 08:01

Er zijn ook wel programma's of film's die zo slecht zijn dat je om een of andere rare reden toch blijft kijken.

fox 25 maart 2025 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10481256)
Er zijn ook wel programma's of film's die zo slecht zijn dat je om een of andere rare reden toch blijft kijken.

Onlangs zo eentje gezien. 'Everything, everywhere all at once'. Op een bepaald moment kregen ze kung fu krachten als ze op een dildo gingen gaan zitten. Ze begonnen dus te vechten om een dildo in hun gat te kunnen steken. Zelden zoiets bizars gezien.

maddox 25 maart 2025 10:20

Geen flauw idee, heb die hersensmeltende kijkbuis al buitengesmeten in 2003.
En mijn enige uitstap naar streaming -Netflix- was zeer kort (6 maand, waarvan 3 niet gebruikt).

Nu kijk ik nog naar gericht gezochte dingen, dikwijls gewoon om een verduidelijking te geven aan mijn reacties hier.

Vlad 25 maart 2025 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10481269)
Onlangs zo eentje gezien. 'Everything, everywhere all at once'. Op een bepaald moment kregen ze kung fu krachten als ze op een dildo gingen gaan zitten. Ze begonnen dus te vechten om een dildo in hun gat te kunnen steken. Zelden zoiets bizars gezien.

Ik ben die serie ook beginnen kijken maar heb het niet lang volgehouden, denk zelfs geen volledige aflevering. Een draad met alle series en films die niet uitgekeken worden zou vermoedelijk langer zijn dan de draden over series en films die men gezien heeft of bekijkt. Toch in mijn geval. :-P

fox 25 maart 2025 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10481296)
Ik ben die serie ook beginnen kijken maar heb het niet lang volgehouden, denk zelfs geen volledige aflevering. Een draad met alle series en films die niet uitgekeken worden zou vermoedelijk langer zijn dan de draden over series en films die men gezien heeft of bekijkt. Toch in mijn geval. :-P

Een film kan je moeilijk langer dan 1 aflevering volhouden. Nu, het feit dat je niet doorhad dat het om een film ging zegt veel over de eerlijkheid van uw bericht.

Herr Flick 25 maart 2025 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10481269)

die heb ik gemist, ... maar een heel goed voorbeeld.

Herr Flick 25 maart 2025 13:54

de laatste die ik gezien heb was gewoon omwille van de slechte special effects, het historisch niet correct zijn van het verhaal en de vreselijke acteerprestaties.

Had die Amazon film naast de buurt polutie gestaan op de oscars, dan hadden die laatste nog kunnen winnen.

voor wie zijn avond wil verknallen : Rebels of WW2

Vlad 25 maart 2025 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10481320)
Een film kan je moeilijk langer dan 1 aflevering volhouden. Nu, het feit dat je niet doorhad dat het om een film ging zegt veel over de eerlijkheid van uw bericht.

Ik ben die film wel degelijk beginnen kijken, heb het opgezocht op IMDb. Niet uitgekeken en ben er deze voormiddag foutief vanuit gegaan dat het een serie betrof.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be