![]() |
Pride in Limburg? Als het aan mij ligt, komt het er niet.
https://www.hbvl.be/regio/limburg/to.../50966454.html
Deksualiteit is iets dat persoonlijk is, dat moet niet uitgedragen worden in (extravagante) sroeten (prides). Ik hoop alvast dat de provincie Limburg hier geen geld insteekt. Een van de grote plannen is de eerste editie van de Limburg Pride in juli dit jaar, een historisch moment voor de provincie. “Dit is het begin van iets groots”, kondigde Peeters enthousiast aan. “We vieren niet alleen wie we zijn, maar tonen ook dat we hier zijn en blijven.” Naast zichtbaarheid en feestelijke momenten zoals IDAHOT en Wereldaidsdag wil Joachim ook inzetten op concrete acties. “We gaan ons buigen over onze korte- en langetermijnplannen, nadenken over hoe we onze impact kunnen vergroten, hoe we nieuwe inkomsten kunnen genereren en hoe we Regenbooghuis Limburg nog sterker kunnen maken”, somde hij op. “Zichtbaarheid is geen luxe, het is een noodzaak”, besloot de voorzitter.” |
Dat ze alvast maar eens door Meulenberg trekken met hun stoet.
|
Misschien combineren met een huwelijktoeterstoet of een Gazasupportvlaggenparade.
|
Citaat:
![]() ![]() |
Een Limburger zou het met plezier naar Antwerpen willen verschuiven.
|
Citaat:
Als Ferm een feestje wil bouwen heb ik daar niks tegen. Als een holebi organisatie een feestje wil bouwen heb ik daar niks tegen. Zelfs als de NVA een feestje wil bouwen .. ze doen maar..’ Vrijheid, blijheid. Verdraagzaamheid dus. Dus wat is uw punt? |
Citaat:
|
Wel wel wel….de nva-ers zijn blijkbaar tegen inclusiviteit en homofoob, wie had dat gedacht.
|
Citaat:
Maar net zoals ik toeterstoeten en carnaval irritant vind, vind ik Prides dat ook. Ik heb geen zin in "smakelijk paradegewijs" etaleren van slaapkamer (of darkroom, of swing-paleizen, of kaberdouskes, enzovoort) goestingskes. |
En er zijn ook nogal wat (conservatievere) LG medemensen, die bepaalde freak-show onderdelen van de pride, helemaal niet kunnen smaken...
|
Waarom zou pride niet mogen in Limburg ? Zolang ze het zelf betalen, niet in hunne blote flikker over straat lopen en in scholen niet gaan vertellen dat iedereen zo maar van geslacht kan veranderen zie ik geen probleem. Fok de extremen.
|
Citaat:
Seksualiteit moet je beleven, niet uitdragen, laat staan opdringen. |
Citaat:
Dat ze in de slaapkamer doen wat ze willen. Maar doe ons aub niet geloven dat dit allemaal normaal is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n pride mag dan imo een aanslag zijn op de goede smaak, geen haar op mijn hoofd die zou pleiten om dat te verbieden. Ieder diertje zijn/haar pleziertje.
|
Citaat:
Er bestaat al wen Antwerp Pride, sjoe. Misschien kunnen jullie een traaaaage optocht organiseren? |
Citaat:
Maar niet getreurd, met uw standpunt tegen de pride kan je waarschijnlijk wel eentje krijgen van VB. Allé, uw kliek verwijten die toch homofoob te zijn. |
Citaat:
|
Da's gewoon een bende kieszakken die teveel aan de coke zitten en zich eens interessant willen uiten, dat ze in hun huis doen wat ze willen maar niet op straat, de foto's van die de wever zijn louter om stemmetje op te halen een hoer heeft betere manieren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be