![]() |
Gaat Crevits partij genoot en ex-minister De Crem aanklagen voor Racisme?
Natuurlijk niet!
Vlaams minister van Binnenland Hilde Crevits (CD&V) ergerde zich dinsdag in het parlement aan de communicatie van federaal minister van Binnenlandse Zaken Bernard Quintin (MR) over het dossier Aalter. De Vlaamse administratie is volgens haar nooit op de hoogte gebracht van de klachten. Daarnaast bekijkt ze of een tuchtonderzoek is aangewezen. “Het is daarbij wel belangrijk dat er voldoende zicht is op vaststaande feiten ten laste van mandatarissen”, zei ze. “Het is een gezond en algemeen principe om te wachten op de feitenvinding.” HLN Zou ze dat voor de Burgemeester in Ninove ook doen? |
Citaat:
Wist ik niet. |
Citaat:
Maar ik zal speciaal voor jou de vraag even vertalen / verduidelijken: "Moesten er in Ninove aanwijzingen zijn van gelijkaardige feiten, zou Hilde Crevits dan ook antwoorden dat het een gezond en algemeen principe om te wachten op de feitenvinding?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat het parket een onderzoek was gestart naar verkiezingsfraude met volmachten in Ninove en minister voor Binnenlands Bestuur Hilde Crevits (CD&V) bijkomende informatie had opgevraagd bij de procureur-generaal, moest hij nog "even" wachten ( 2 maanden...sic )op zijn benoeming als burgemeester. HLN |
Het parket van Oost-Vlaanderen heeft, naar mijn herinnering, in de pers laten weten dat zij een onderzoek opgestart zijn.
Zolang we vanuit die kant niets horen, is de kwestie "geen politiek feit meer". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be