![]() |
Reclame die klopt...
Ooit al meegemaakt?
Een bewering in een reclamefilmpje dat ook daadwerkelijk blijkt te kloppen? Ik vandaag voor de eerste keer. Dreft vaatwascapsules. Die gebruiken wij al jaar en dag omdat we al ondervonden hebben dat Sun en Finish belange na niet zo goed werken als die van Dreft. Soit, in het reclamefilmpje beweert men dat de afwas schitterend schoon uit de machine komt ZELFS OP HET KORTE PROGRAMMA. Vandaag getest. En ja; dat werkt. Een gemiddelde vaatwas met borden, kopjes, glazen, enkele kookpotten,... Gewoon proper. Op een uur tijd. De andere programma's duren steevast meer dan 2,5u. Wat jullie? |
Met de hand, tien minuten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeer onaangenaam , zeker bij thee-kopjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en goedkoper |
Citaat:
2 Keer/ dag 5 minuutjes en veel goedkoper. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=feo25y8C7LY (2.58) |
Mr Proper....
Hij is al twintig jaar geleden gestopt met beloven. Hij KUIST gewoon,net als ik. Fysiek gelijkt hij op mij....dan schitteren we samen 8-) En het is een behoorlijk reinigingsmiddel.... |
Citaat:
|
Citaat:
Beetje overbodig lijkt me. |
Citaat:
Als de vaat hier uit de machine komt ruikt die echt nergens naar. Je moet natuurlijk wel goed afspoelen en ik heb al gemerkt dat dat bij veel mensen die met de hand afwassen soms nagelaten wordt. |
Citaat:
Veel hangt af van de hoeveelheid vaat die je aan moet pakken en de manier waarop je water verwarmt. Want ook met de hand gebruik je warm water, spoelwater, afwasmiddel, sponskes, vaatdoeken,... En niet te vergeten; de keukenhanddoeken. Die je achteraf ook nog eens uit moet wassen en (des winters) in de droogkast moet steken... In ieder geval: voor de goedkoop ga ik het niet laten. Dan is de was doen in een teil met warm water en een wasbord ook vast goedkoper maar daar ga ik ook niet aan beginnen. Gemak dient de mens. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Toen mijn 3 kinderen nog thuis woonden wasten wij elke dag 3 keer 20 minuten met de hand af. Nu doen Albeir en ik samen de afwas: 2x/ dag. Eén van ons wast af en de andere droogt af. Dat duurt echt maar 5 minuutjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be