![]() |
Nieuwe frituursnack: "De Perlut (Westvlaams voor Penis)".
Hoe zot wordt onze wereld of is onze wereld geworden?
https://www.hbvl.be/lifestyle/eten-e.../52235650.html ![]() De nieuwste frituursnack is er één met ballen: “We hopen er 1 miljoen per jaar te verkopen” Perlut. Diep in West-Vlaanderen is het dialect voor penis. Vanaf nu is het ook een frituursnack met een wel héél herkenbaar design. “Hij kan zowel tussen een broodje als gewoon puur natuur.” |
Ne Perlut me mayonaise, ...
|
En waar moet die mayonaise juist komen?
|
Bweik, zonder varkensvlees moet ik dat niet emme.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat wel halal of gaan we onze allachtonen weer benadelen?
|
Citaat:
![]() |
Is de perlut besneden?
Wat zit er in de perlut zijn ballen? Komt er ook een foef-snack? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die kwispel van de frituur kon er niet mee lachen maar de rest die stond aan te schuiven lag strike. |
Citaat:
|
mijne vorige friet dealer, die had Orval in zijne frigo, daar liet ge met plezier iemand voorgaan om op uw gemak uw Orval te drinken. Op een gegeven moment stonden we daar met 3 man Orval en 2 duveldrinkers. Er stond daar meer volk dan in het cafe 500 meter verder.
|
Citaat:
Het is dan wel gen Orval, maar je komt daar mensen tegen en voor je het weet, heb je een fleske in de hand. En op één been kun je uiteraard niet staan. Als ik met de auto ben, stop ik wel met twee pintjes. |
Citaat:
Het zal uwe puppy maar wezen. Ocharme. |
Citaat:
Die halal frietkoten, pizzarestaurant enz schieten als paddenstoelen uit de grond, geen Orval of Duivels. Wel mitraillette |
Voor jong en oud lol. :lol:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be