![]() |
sloppenwijk
Die Roma's nestelden zich daar vrolijk op een illegale plaats. Nu zijn ze vertrokken gans die smeerlapperij achterlatend en een hoop sluistort. Ook nog een auto die zal moeten worden getakeld.
Gaan die nu een boete moeten betalen of is een boete alleen nog voor de brave oude allochtoon die zijn vuilniszakje per vergissing een dagje te vroeg buitenzet ??? Wat een discriminatie ten aanzien van de eigen bevolking. Proficiat Mijnheer de Burgemeester. https://www.bruzz.be/actua/samenlevi...ten-2025-04-01 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar met de 'stoute' autochtonen terug op te voeden is er al werk genoeg aan de 'winkel' :roll: |
We hebben allemaal "shitty" families laat staan dat we er andere culturen bijnemen.
"Verbeter de wereld; begin bij jezelf." :| |
Zo'n wedstrijd in bescheidenheid. Bij gemeenschappen waar religie, gemeenschap en familie nog van enige tel is. Heb mij toen wel 100 keer gegeseld en mij nog slaafser opgesteld. Toen nog meer gebeden.
Zo'n wedstrijd in arrogantie. Bij gemeenschappen waar individualiteit primeert. Alleen maar gestoef. Heb toen nog 5 huizen gekocht en 4 auto's. |
Citaat:
Als een oude mens zijn vuilniszakje een dag te vroeg per vergissing buiten zet krijgt die gegarandeerd een GAS Boete maar ik heb die Burgemeester niks horen vertellen over boetes aan die bende behalve dat hij blij was ze weg waren (voorlopig toch) |
Citaat:
zo ne roma heeft geen vast adres, en leeft volgens zijn eigen roma wetten, die trekken hun van niks iets aan die gasten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be