![]() |
Als ze de gazetten maar vol krijgen.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...61a89d97&ei=12
Koninklijke Labrador Nala overleden: gezin neemt afscheid van trouwe vriend Verdrietig nieuws uit Huis ten Bosch: labrador Nala, de trouwe viervoeter van koning Willem-Alexander en koningin Máxima, is overleden. Koninklijk gezin rouwt om overleden labrador Nala Het koninklijk gezin heeft opnieuw afscheid moeten nemen van een trouwe viervoeter. Na het overlijden van hun labrador Skipper enkele jaren geleden, is nu ook hun hond Nala overleden. Dit bevestigde de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) aan RTL Boulevard. Koning Willem-Alexander, koningin Máxima en hun dochters Amalia, Alexia en Ariane staan bekend als grote dierenliefhebbers. De honden speelden een belangrijke rol in hun gezinsleven en waren regelmatig te zien tijdens informele persmomenten. En dit terwijl er dagelijks mens sterven in oorlogen, door natuurrampen, door ... |
Veel mensen zijn daar gevoelig aan en er wonen veel Nederlanders in België. Da's gelijk wanneer er een scheet gelaten wordt in Marokko is dat drie dagen voorblad nieuws en live reportages. Als er in Myanmar een coup is, dan wordt het niet eens vermeld.
|
Citaat:
Hun reactie: "Het koningshuis kost ons veel geld." |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Steeds meer Nederlanders vinden de monarchie maar niets. Nederland, monarchie en tradities: decennialang gingen ze hand in hand, maar daar lijkt verandering in te komen. Vonden in 2020 nog zo’n 7 op de 10 noorderburen dat de monarchie in hun land moest blijven bestaan, geldt dat vandaag voor nog maar 5,5 op de 10. Ook de automatische troonopvolging door het oudste kind verliest aan steun: voor het eerst is het aandeel Nederlanders dat dat niet meer van deze tijd vindt, even groot als het aandeel dat vindt dat deze traditie moet blijven bestaan. De steun voor een ceremoniële rol van het koningschap lijkt toe te nemen. |
Van NV-A-keizer De Wever staat ook elke scheet in de gazet. Laatst is er naar het schijnt zelfs een film over gemaakt. En er zijn mensen die zo nog niet genoeg van de windvaan hebben dat ze zijn gaan kijken ...
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Bent u een N-VA hater? Ik begin het meer en meer te geloven. Doe Godverdomme uw oogkleppen af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Maar bijna elke draad afleiden naar de N-VA zegt oneindig veel meer over degene die dat doet dan over degene die een draad opent. Jullie zijn heel goed bezig om de enigen die nog serieus willen debatteren te verjagen. Het forum wordt dan één bruin eenheidsworst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
T is het ogenblik, nu, om een drone naar Kiev te sturen. Wevermans en de bloembakpisser zijn daar. Vlad? Waar zit je als we je nodig hebben?
|
Citaat:
|
Zoals ik al eerder schreef, dus ik val in herhaling, las ik eens in een boek waarde titel mij van ontsnapt de regel: het zijn de leiders die je moet aanpakken niet de bevolking.
Dat gelezen hebbende dacht ik: maar die leiders en hun gevolg blijven meestal mooi buiten schot. :| |
Citaat:
Je zou dat met meer geloofwaardigheid kunnen zeggen moest je niet zelf één van de actiefste sossen bashers zijn hee reservespeler. In draadjes voor een sos af te zeiken doe je enthousiast mee met de Blokkers. Maar als de Blokkers op de kap zitten van N-VA begin je boos te worden... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be