![]() |
Het jaar 2100 is dichterbij dan het einde van WOII
Vind je het de moeite om deze te onthouden? Waarom (niet)?
|
Ja want geschiedenis herhaalt zich al reeds omdat de mens zo vergeetachtig is en zich makkelijk laat beïnvloeden door politieke narratieven.
|
Hitler is toch nog altijd een veel cooler cult figuurtje dan wat ze voor 2100 in petto hebben.
tenzij jij weer meet Schoof ? Of wordt Orange man bad even populair in satirische films als onzen Dolf ? |
Wat is er speciaal aan 2100?
|
Stofte ik mijn glazen bol even af en die wist te vertellen: Tegen 2100 leeft de mensheid mogelijk in een volledig onherkenbare wereld.
:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn tante zaliger was een kaartlegster, ook de Tarot dus ik denk dat die van haar was. BOL kopen Of men die boodschappen naar waarheid mag inschatten dat is wat anders ![]() |
Citaat:
Hij werkt aan zijn toekomstige filmcarrière. :lol: https://newrepublic.com/post/193725/...prisoners-love Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alhoewel een klok opwinden, willen we het weten ? wat met de gewichten spelen zeker |
Het begin van WOIII is dichterbij dan het einde van WOIII.
...Behalve als ze wordt beëindigd door tijdreizigers misschien. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn dingen die me soms ook bezighouden. Hoe ouder we worden hoe vager het besef van tijd lijkt te zijn. Dingen die eigenlijk heel lang geleden zijn, voelen aan als nog niet zo heel lang geleden. Een collega van mij herinnert zich nog goed de aanslagen in Brussel. Hij zij dat het een hele diepe indruk op hem maakte als kind. Ik zeg: "Kind? hoe oud was je toen ?" Hij was 13, nu is hij negen jaar ouder: 22. Want die aanslagen waren in 2016 en dat is 9 jaar geleden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens…. Oud worden is niets, maar lelijk…. Dan zeggen ze “ge ziet er nog goed uit…voor uw leeftijd” Dat deugt niet . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be