Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hoeveel vrouwen of mannen hebben jullie verkracht ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273879)

Vlad 12 april 2025 07:11

Hoeveel vrouwen of mannen hebben jullie verkracht ?

Naar aanleiding van de docu over SS waarin wordt gesteld dat SS zoveel goed heeft gedaan en hij het niet verdiende zo aan zijn eind te komen. Hoeveel vrouwen of mannen hebben jullie verkracht toen dat - voor #metoo - nog normaal was ?

maddox 12 april 2025 07:32

Wat is verkrachting?

Wettelijke normen?
Persoonlijke inzichten?
De gevoelens van spijtoptanten?

kelt 12 april 2025 16:20

Gezien de gedachtenpolitie ongetwijfeld ook dit forum in de gaten houdt en het aangehaalde "misdrijf" als merkelijk ernstiger ingeschat wordt dan wat bvb in Oekraine en Gaza aangericht wordt is het af te raden om de enquete in te vullen....

You have the DUTY to remain silent and if You say anything It will be used against You.... :?

maddox 12 april 2025 16:30

Voor sommige is het ploegen van de weilanden van de rechterhand geen verkrachting.

Onzijdig 12 april 2025 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10486809)
Voor sommige is het ploegen van de weilanden van de rechterhand geen verkrachting.

Met verkrachte eenden. Sorry met vereende krachten ;-)

maddox 13 april 2025 06:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10486863)
Met verkrachte eenden. Sorry met vereende krachten ;-)

Wat in de ene cultuur verkrachting is, is in een andere een normale gang van zaken.

Skobelev 13 april 2025 08:33

Er is geen enkele die ik tegen haar zin gevogeld heb.

Pol Dolf 13 april 2025 09:07

wie is SS ?

maddox 13 april 2025 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10486915)
Er is geen enkele die ik tegen haar zin gevogeld heb.

Maar hoeveel heb je in gedachte wel een beurt gegeven? Er zijn nu eenmaal mensen die zich al verkracht voelen bij een complimentje of een mogelijk interpreteerbare hitsige blik...

Gewoon kijken naar een vrouw die geen hoofdhaartje mag laten zien is al verkrachting...

Onzijdig 13 april 2025 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf (Bericht 10486921)
wie is SS ?

Steven Spielberg, of Silvester Stallone... zou kunnen:-)

Skobelev 13 april 2025 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10486922)
Maar hoeveel heb je in gedachte wel een beurt gegeven? Er zijn nu eenmaal mensen die zich al verkracht voelen bij een complimentje of een mogelijk interpreteerbare hitsige blik...

Gewoon kijken naar een vrouw die geen hoofdhaartje mag laten zien is al verkrachting...

https://www.youtube.com/watch?v=cvcT...cJCdgAo7VqN5tD

Die ingepakte bekijk ik sowieso niet met enige interesse, eerder met pure walging.

maddox 13 april 2025 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10486927)
https://www.youtube.com/watch?v=cvcT...cJCdgAo7VqN5tD

Die ingepakte bekijk ik sowieso niet met enige interesse, eerder met pure walging.

Dat dingetje dat u post is pre-woke, en tijdens de grondlegging van de langetenencultuur.

Dat de ingeklapte parasols/zwarte vuizakken an sich er weinig over laten horen heeft eerder te maken met de onderdanigheid die cultureel bepaald is.
Maar dat oikofoben met groffe hagel schieten op iedere witneus man die niet onderdanig genoeg is is ook een gegeven waar we momenteel niet rond kunnen. En die zijn de voornaamste reden waarom er steeds meer "verkrachters" veroordeeld worden, waarbij de echte smeerlappen steeds de dans ontspringen...

Arme verse binnengedobberde die een jongetje in een zwembad aanrand waar zelfs de toegewezen rechter het vergoeilijkt met :"jamaar, da's cultuur" als excuus.... Om maar een in de pers gekomen voorbeeld aan te halen....

TV-verslaafde 13 april 2025 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10486922)

Iemand "voelt" zich verkracht of er is penetratie geweest met een enorme explosiviteit erbij.

maddox 13 april 2025 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 10486936)
Iemand "voelt" zich verkracht of er is penetratie geweest met een enorme explosiviteit erbij.

Dat vraag ik dus. Wanneer is het verkrachting?

Een hitsige blik naar een niet ontvankelijk persoon?
Spijt hebben na een nachtje rampetampen?
Te veel kosten na een stevige BDSM sessie?

TV-verslaafde 13 april 2025 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10486956)
Dat vraag ik dus. Wanneer is het verkrachting?

Een hitsige blik naar een niet ontvankelijk persoon?
Spijt hebben na een nachtje rampetampen?
Te veel kosten na een stevige BDSM sessie?

Tja, het stereotype dat wij tegen een stootje moeten kunnen.

Als een man erover begint wordt je gewoon uitgelachen.

Een vrouw begint dan over beheersing en contracten.

Met een cultuur van al teveel losse relaties kan je dat moeilijk opeisen.

Maar ja euh die explosiviteit bij seks is dan wel meer iets typisch mannelijks.

Probeer het mijnenveld te navigeren....

TV-verslaafde 13 april 2025 20:57

Hier. Je slaagt er een deuk in en je krijgt 15 dagen. Wat seksueel lastigvallen en je krijgt 3 jaar en veel miserie.

Ja, dat krijg je van die uitwassen. "The end justify the means."

https://www.youtube.com/watch?v=nPeFddLMVts&t=28s

"The 'Samurai' Strategy of Japanese Men Against Feminism Is Absurdly Bizarre – And It's Working!"

Okay, dan.... Absurd...

TV-verslaafde 13 april 2025 21:53

Extract money.... extract money... live soft lives.....live soft lives.

Brains.... Brains....

Tsss....

Repeat process..... program malfunction...

Hardwiring... malfunction....

Explosion of program...

IJsboer 14 april 2025 11:50

Ik heb nog nooit en zal ook nooit iemand tegen haar wil in tot seksuele handelingen aanmoedigen en/of dwingen.

Onzijdig 14 april 2025 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10487147)
Ik heb nog nooit en zal ook nooit iemand tegen haar wil in tot seksuele handelingen aanmoedigen en/of dwingen.

Frustratie van de Vlad ?

IJsboer 16 april 2025 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10487151)
Frustratie van de Vlad ?

Ergens begrijp ik die frustratie. Het gebeurt volgens mij veel meer dan we denken en het wordt vaak genormaliseerd. Als alleenstaande hoor ik vaak verhalen van vrouwen waarmee ik op een date ga bvb, en wat die soms meegemaakt hebben krijg ik tranen van in mijn ogen. Ook heel frustrerend want als man vraag je je vaak af waarom het dan net die mannen zijn die zo goed een vrouw kunnen verleiden en charmeren. Het lijkt een ziekelijke grap van moeder natuur.

Nog straffer vind ik hier ook maar 4 reacties.
Het is bewezen dat mensen zelfs anoniem moeite hebben met liegen. Maar ook met de waarheid vertellen, dus hebben ze de poll "niet gezien".

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be