![]() |
Neonazi krijgt celstraf na haatspraak tegen Marokkaanse immigranten
Citaat:
Remigratie moet op een vreedzame, georganiseerde manier gebeuren. |
1. Ik ben blij dat je tegen neo-nazi’s bent die aansporen tot geweld
2. Ik ben ook tegen illegale immigranten 3. Mensen die asiel krijgen is toch wat anders. Gaan we ons nu keren tegen mensen die oorlogen en repressie ontvluchten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zal er enkel meer aanhangers door krijgen, mooi zo.
|
Citaat:
Mijn vader was er zo eentje. Maar die had het geluk niet relidioot opgevoed te zijn. |
Citaat:
https://www.unhcr.org/be/nl-be/propo...%2C4%25vrouwen. Mensen die asiel/zoeken kregen zijn voornamelijk Syriërs, Afghanen, Palestijnen en Oekraïners. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Els Van Doesburg bijvoorbeeld is immigrant maar geen asielzoekster. ;-) |
Citaat:
Neonazi zet aan tot geweld tegen Marokkanen, en jij stelt dat ze zich keert tegen mensen die oorlog en repressie ontvluchten. Of had die opmerking niets te maken met het onderwerp en was het maar wat virtue signaling van uw kant ? Ik hoop van niet, want virtue signallers zijn eigenlijk gewoon neo-nazis. |
Citaat:
En hij heeft 48 jaar gewerkt (waarvan 45 jaar "officieel" in België), zonder dagen werkloosheid. |
Citaat:
En deportatie van je eigen staatsburgers willen vind ik er toch over. |
Citaat:
|
Citaat:
Ergo, ik zie Vlaanderen als mijn thuisland. Geen heimweeschotel aan de gevel hier. |
Citaat:
Blijkbaar ben jij neergedaald in de Vlaamse zelfgenoegzaamheid en mankeer je ambitie om de Vlaamse kwijl te ontvluchten en fortuin na te jagen in jouw thuisland, waar jouw vader geboren is. |
Citaat:
Citaat:
Mijn grootouders waren namelijk altijd op weg met hun werk en huis. Tot mijn grootvader de duimen legde aan longkanker, ergens midden jaren 70. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be