![]() |
Coole gadgets voor thuis
Hey Alexa, speel mijn trance playlist af, dim het licht tot 40%, warm witte kleur en start de ventilator als het de luchtvochtigheid boven de 65% stijgt.
![]() Hey Alexa, doe de gordijnen toe en schakel de lichten uit. Gordijnen open om 7h en wek me om 7h30 met mijn beast mode playlist. ![]() ![]() |
Bestuurd door een mini pc die weinig verbruikt, dag en nacht draait en alle camerabeelden rechtstreeks naar een cloud uploadt.
![]() Verbonden met alle speakers. Speel X af in de keuken en Y af in de woonkamer. Hey Alexa, ik ben een paar uur weg, stuur notificatie naar mijn smartphone als er iemand belt of er beweging in huis is, behalve dat van de katten. Nog coole gadgets: ![]() ![]() |
Hey Optimus, doe aan patroonherkenning in statistieken en probeer wat algoritmes waarmee je 24/7 tradet op de beurs en cryptomarkt.
![]() |
![]() Je kan er vliegen mee executeren of zout mee op uw frieten doen (dat laatste heb ik nog niet geprobeerd) |
Citaat:
|
Citaat:
Ook zout op de frietjes knallen werkt, maar is een beetje onhandig. |
Ik denk die flamethrower van de Boring Company toch efficienter tegen ongedierte is. En ge kunt ineens creme brulee enzo flamberen.
![]() |
Dat spul is ook zeer goed tegen eigen woning.
|
Citaat:
maar ik heb wel iets gelijkaardig om onkruid weg te branden. |
Een rubbertjen van het Rode Kruis waarmee ijsblokjes gemaakt kunnen worden voor de pastis.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be