![]() |
Bestaan er mensen die geen ...
... rommelschuif in huis hebben?
Het viel me op dat bij een bezoek aan twee keukenboeren ze me allebei wezen op de noodzakelijkheid van een rommelschuif. En ja, ik heb heel mijn leven even doorspit en voor zover ik me kan herinneren had elk huis een rommelschuif. Sommige huizen zelfs meerdere. Ik ken zelfs mensen die alleen maar rommelschuiven hebben maar dat is een ander verhaal. De opdracht is dus simpel: mensen die geen rommelschuif hebben mogen zich hier melden. En als ze dan toch hier zijn mogen ze ineens vertellen waar het mis gelopen is. |
Ik heb géén enkele, maar dan ook géén enkele rommelschuif.
Maar wel een rommel huis, da's een pak handiger. |
Gewoon geen rommel in huis halen.
Kleerkasten, klederen, bedden, beddengoed, zetel, laptop, tv, smartphone. Wat meer hebt ge eigenlijk nodig? Ik had enkele jaren geleden wat rommel, dat kostte mij bekan 500 euro om weg te doen. Laten we het anno 2025 dan maar simpel houden. Ruimt makkelijker op en kuist gemakkelijker. |
Citaat:
|
Citaat:
Medicijnen heb ik niet, maar wat plakkers en ontsmetting in de badkamerkast wel. Kuisgerief onder de poempbak in de kast. Eten en drinken in de frigo en keukenkasten. Boeken desnoods op de tv kast. Al die zaken zijn geen rommel he :) |
Wedden dat al die mensen zonder rommel, mensen zonder vrouwen zijn lol.
Edit: nu ik het me bedenk, tis een zalig leven zo. |
test
|
Citaat:
|
mama's
|
Heb een Erwin Rommelschuif, vind ik alles in terug. Tot woestijnzand toe.
|
Citaat:
|
Citaat:
De kaasrasp ligt in de Pfeiffer schuif. en den aftrekker in de Gunther Prien schuif. De playmobil moet ge dan weer gaan zoeken in de Barbi kast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toeme, waar heb ik die schuif weer gelaten?
|
Citaat:
|
Bij mij thuis is het echt wel proper en opgeruimd.
Albeir en ik kunnen alletwee niet tegen rommel. Toch hebben wij een rommelschuif :oops: Wat daar in ligt: opladers van gsm's, kabeltjes, zonnebrillen, sleutels, jetons voor de carwash, stylo's, plakband, kaarsen, lucifers en nog andere brol. |
Ik hou van rommel,ik kan er uren mee schuiven...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be