![]() |
Njamnjam...
varken of kalf?
kabeljauw of zalm? kip of kalkoen? cocktail of andalouse? Go!!! |
Verse maagden bij volle maan.
Over een paar daagskes is 't zover! :cheer::cheer::cheer: |
Goh een stuk koe of everzwijn, ge kunt er in beide gevallen goed stoofvlees van maken.
|
Hangt er allemaal vanaf.
Kip met andalouse maar Pekelharing met cocktail Zalm gerookt met ui en kruidenkaas, maar kabeljauw met tartaarsaus. Varkenswangetjes ipv kalfszwezerik Maar kalfsgehakt ipv varkensgehakt (liefst gemengd eig) |
Vandaag heeft onze huisgenoot gekookt.
Spinaziesalade met zalm en mosseltjes. Daarbij huisgemaakte tartaar en eigenaardig genoeg, een pittige guacamole die nog lekker was ook. |
Langs mijn moeder's kant ben ik afstammeling van een Oostendse visserij-familie. In mijn leven heb ik bijgevolg een brede waaier vissoorten gegeten.
En weet je wat ik altijd erg lekker vond, even lekker als de duurste visssoort zoals tarbot? Zeer verse haring gewoon gebakken op de pan. |
Citaat:
|
Vlamingen gooien jaarlijks 46 miljoen broden weg
Ik zou dat beter ook doen maar kan het niet laten te blijven eten tot het brood op is. Njamnjam ... brood. |
Citaat:
|
Citaat:
Kabeljauw Kalkoen Coctail Nu jij Kalf of paard Kabeljauw of Zeeduivel Kalkoen of duif Coctail of Mayonnaise |
Citaat:
Zeeduivel Kalkoen Mayonnaise Varken of schaap Rog of hondshaai Fazant of parelhoen Aioli of tartaar |
Citaat:
Kabeljauw Kalkoen Cocktail |
Citaat:
|
Pasta of rijst?
Chocopasta of speculoospasta? Kip curry of kip hawaii? Hamburger of blinde vink? Spinazie of boerenkool? |
Citaat:
Chocopasta Kip curry Blinde vink Spinazie Natuurlijk enkel als er geen verse maagden te degusteren vallen. |
Citaat:
Hagelslag Kip curry met stukjes ananas Chipolata Rode kool |
Citaat:
Kabeljauw Duif Bearnaise |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be