Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Israëlisch-Palestijns conflict (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=229)
-   -   Ruilen ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=274016)

Vlad 13 mei 2025 20:28

Ruilen ?

Als de hele wereld zich achter de Palestijnen schaart heeft Israël geen toekomst meer. Laten we ruilen, de Joden terug in Europa opnemen en alle moslims Europa uitzetten.

maddox 13 mei 2025 23:37

Lijkt me een goeie deal. Een hoop geslepen zakenmannen in ruil voor het dumpen van een hoop woestijnrovers...

Helaas is dit een utopisch gegeven, en ga je altijd gezeik houden.

Vlad 14 mei 2025 05:08

+ je zit ook met een hele hoop achterlijke Joden die zijn gekweekt om niet meteen door de moslimmaterniteiten Gaza en WJOever van de kaart geveegd te worden. Wat een nest. En dat allemaal vanwege het anti- en extreem kapitalisme ...

ViveLaBelgique 14 mei 2025 08:46

Neen.

Joden buiten.
Moslims buiten.

De EU zal Rooms-katholiek zijn of seculier.

Glennos1 14 mei 2025 10:53

In India en China zijn ze slimmer betreffende moslims.

Hoofdstraat 14 mei 2025 14:50

Ik heb liever joden dan moslims natuurlijk maar zo makkelijk is het niet.

Skobelev 14 mei 2025 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10495639)

Gewone joden dan, niet van die pijpenkrullende zwartjassen

maddox 14 mei 2025 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10495650)
Gewone joden dan, niet van die pijpenkrullende zwartjassen

Die pijpenkrullende grapjassen laten dan ook de goyim met rust. Niet veel Joodse verwarde tieners die de boel op stelten zetten. Om maar een voorbeeld te geven.

Skobelev 14 mei 2025 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10495651)
Die pijpenkrullende grapjassen laten dan ook de goyim met rust. Niet veel Joodse verwarde tieners die de boel op stelten zetten. Om maar een voorbeeld te geven.

Ik krijg de laatste tijd nogal wat filmpjes te zien van jonge pijpenkrullen die zich in de UK, in London, misdragen….

Glennos1 14 mei 2025 16:12

Het zou misschien nog beter zijn dat wij Gaza in handen nemen en er een asiel-oord van maken, geen Hamas en geen Israël de baas.

Alle moslimvluchtelingen mogen dan naar daar en degene die hier zitten met het vliegtuig naar daar.

Breken ze dan de boel af hebben ze het aan zichzelf te danken.
Misschien wel best hermetisch afsluiten.

maddox 14 mei 2025 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10495670)
Ik krijg de laatste tijd nogal wat filmpjes te zien van jonge pijpenkrullen die zich in de UK, in London, misdragen….

Dan trek je een blikje verwarde jongeren met arafat sjaaltje open, en laat die elkaar opvreten. De restjes mogen naar de garnalen.

quercus 14 mei 2025 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10495397)
Als de hele wereld zich achter de Palestijnen schaart heeft Israël geen toekomst meer. Laten we ruilen, de Joden terug in Europa opnemen en alle moslims Europa uitzetten.

Voor dergelijke fantasie is het veel te laat. Israël is er en blijft er. Gans mijn leven heb ik met hart en ziel partij voor Israël gekozen. Maar tegenover het huidig beleid van de regering Nethanyahu heb ik toch wel serieuze bedenkingen. Akkoord dat hetgeen gebeurde op 07/10/23 niet onbeantwoord kon blijven, maar nu is de slinger véél te ver doorgeslagen naar de verkeerde, kant. Met haar meedogenloze bombardementen schiet de Nethanyahu-regering zichzelf in de voet en dreigt het land internationaal een paria te worden.

Universalia 14 mei 2025 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10495682)
Voor dergelijke fantasie is het veel te laat. Israël is er en blijft er. Gans mijn leven heb ik met hart en ziel partij voor Israël gekozen. Maar tegenover het huidig beleid van de regering Nethanyahu heb ik toch wel serieuze bedenkingen. Akkoord dat hetgeen gebeurde op 07/10/23 niet onbeantwoord kon blijven, maar nu is de slinger véél te ver doorgeslagen naar de verkeerde, kant. Met haar meedogenloze bombardementen schiet de Nethanyahu-regering zichzelf in de voet en dreigt het land internationaal een paria te worden.

Misschien gaat men van het standpunt uit dat men best is om alles plat te gooien in Gaza anders staan wij er volgend jaar terug, zelfde miserie???

Een dramatische oorlogsgedachte? :|

maddox 14 mei 2025 17:38

Dubbel

maddox 14 mei 2025 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10495682)

De enige reden waarom Hamas en dergelijke de slinger niet zo ver hebben laten doorslaan, is omdat ze onbekwaam zijn. Niet omdat ze niet willen.

IJsboer 14 mei 2025 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10495639)

Dat is omdat de Joden nooit in getto's zijn geramd. Moesten hier Joden met dezelfde hoeveelheid ipv zijn ingevoerd had je het omgekeerde gezegd.

Joden zijn veel extremer in hun overtuigingen dan moslims. Zijn ook veel minder verdraagzaam en vinden zichzelf echt wel veel meer waard dan alles der niet-Joods is.

maddox 14 mei 2025 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10495707)
Dat is omdat de Joden nooit in getto's zijn geramd. Moesten hier Joden met dezelfde hoeveelheid ipv zijn ingevoerd had je het omgekeerde gezegd.

Joden zijn veel extremer in hun overtuigingen dan moslims. Zijn ook veel minder verdraagzaam en vinden zichzelf echt wel veel meer waard dan alles der niet-Joods is.

Maar wensen anderen niet te bekeren...

quercus 14 mei 2025 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10495702)
De enige reden waarom Hamas en dergelijke de slinger niet zo ver hebben laten doorslaan, is omdat ze onbekwaam zijn. Niet omdat ze niet willen.

Daar ben ik het mee eens. Voor de Hamas-fanaten en hun onnozele fellow-travellers op de Europese en Amerikaanse universiteiten is de enige bevredigende oplossing het verdwijnen van de staat Israël.

Dadeemelee 14 mei 2025 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Glennos1 (Bericht 10495673)
Het zou misschien nog beter zijn dat wij Gaza in handen nemen en er een asiel-oord van maken, geen Hamas en geen Israël de baas.

Alle moslimvluchtelingen mogen dan naar daar en degene die hier zitten met het vliegtuig naar daar.

Breken ze dan de boel af hebben ze het aan zichzelf te danken.
Misschien wel best hermetisch afsluiten.

De normale procedure is onder VN mandaat, maar dat wil Israel uiteraard niet, die willen Gaza inpikken.

Gipsy 14 mei 2025 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10495707)

Joden in getto's rammen was een specialiteit van de nazi's. Alleen in Warschau zaten er 400.000 op elkaar gepakt in afwachting dat ze op een trein werden gestoken zonder retour ticketje. In totaal waren er zelfs een paar duizend getto's, hoofdzakelijk in Duitsland en Oost Europa.

Als men dit forum leest en bepaalde manifestaties ziet is er nog altijd een anti-joods racisme aanwezig.

En ja joden hebben procentueel meer Nobelprijzen en zijn doorgaans harde werkers.

Na de Shoah hebben ze hun les gehad. Israel lag in de streek toen gekend als Canaan en was reeds de bakermat van de joden 3.000 jaar geleden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be