![]() |
Kijk, dat is nou pas een daadkrachtige aanpak
Vier "bezorgde Nederlanders" beginnen donderdag een campagne om Nederland " veiliger, beter, leefbaarder en perspectiefvoller" te maken. Diverse maatschappelijke organisaties, waaronder VluchtelingenWerk, Novib, het Nederlandse Rode Kruis, de Nederlandse Moslimraad en de vakbonden CNV en FNV staan positief tegenover het initiatief of hebben hun steun uitgesproken.
Nog even en Nederland is weer een veilig, rustig en prettig land om in te wonen, als we de initiatiefnemers mogen geloven tenminste. Hebben ze soms stront in de oren, zijn ze ziende blind? De enige manier om onze samenleving terug op de sporen te krijgen is afrekenen met de multiculturele chaos en puinruimen. Terugkeringsbeleid voor etnische profiteurs, criminelen en hun families. Alles moet weg. |
Weer eentje met een briljant plan !
|
Het zou hier ook is moeten gebeuren. Praten met elkaar ipv te praten over elkaar.
|
Citaat:
|
Ik heb geen plan. Ik laat dat namelijk aan verstandige mensen over, dus niet aan personen die zichzelf ' whitestorm ' noemen...:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hetzelfde gedacht als de Bakkebaard, voor zover men dat als plan kan beschouwen. Spreek jij me maar niet over ' demoniseren ' ...
|
Citaat:
Verklaar u nader over mijn demoniseren... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een plan ; alleen nog een bestemming moet er gezocht worden :-P
|
Enfin, het zoveelste onderonsje van neonazi's.
Zijn jullie allemaal klonen van elkaar of worden jullie gevormd vanuit een moedermal? PS. Om R. Heydrich of Guderian naar de kroon te steken zullen jullie toch iets meer je best moeten doen. |
Citaat:
|
Citaat:
En mijn vriendin is van een andere cultuur. Blijkt dat er met haar te praten valt, ook al is het een vrouw :) |
Citaat:
|
Citaat:
En ook al zou dat zo zijn, zie ik niet dat dat een reden is om niet met iemand te praten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be