![]() |
Hoe zou U het moderatieteam politiek willen omschrijven?
Er is regelmatig discussie op dit forum omtrent de moderatie die willekeurig, subjectief en bevooroordeeld zou censureren. Vandaar deze vraagstelling en tegelijk ook een peiling naar welke kant in het politieke cspectrum wij de moderatie in het algemeen zouden plaatsen. Ik spreek wel over de algemene teneur en niet of die of die moderator eerder progressief of conservatief zou overkomen.
Het kan ook de moderators interesseren hoe de deelnemers aan dit forum hun politieke gezindheid daadwerkelijk ervaren. |
neutraal
|
Neutraal ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Centrum-links. Aangezien het Vlaams Behang al centrum-rechts is.
|
Citaat:
Zo zie je meteen dat die begrippen volledig afhankelijk zijn van het wereldbeeld van de personen die daarover oordelen. ;) |
Citaat:
Moderators nemen niet deel aan de discussie. Ze doen gewoon hun werk. Wat mij betreft zijn ze dus inderdaad neutraal. |
neutraal
|
Citaat:
|
ik heb centrumlinks gepakt, omdat neutraal niet bij de mogelijkheden stond. 't had dus evengoed centrumrechts kunnen zijn.
Waarom geen neutrale optie, pianoke? Zoveel mogelijkheden om uit te kiezen maar centrum staat er niet bij? |
Moeilijk te beoordelen ... Er loopt hier namelijk "serieus wat volk" rond met de titel "moderator" ... Om die allemaal over één kam te scheren ...
|
Citaat:
zou eht toeval zijn? |
Centrum-links denk ik. Aangezien linkse relschoppers (en tevens allochtone) die met persoonlijke bedreigingen afkomen volgens mij minder vaak geband worden dan rechts-extremisten die géén revisionisme óf negationisme naar voor brengen, doch eens één kleine uitschuiver maken.
Zij hoe het zij, ik ben over het algemeen tóch tevreden over de handelswijze van het moderatieteam van politics.be en geloof dat het één der redelijkste en neutraalste teams is. Absolute neutraalheid is, echter, onmogelijk in mijn ogen en menig moderator zal op bepaalde vlakken zich laat leiden door zijn eigen politieke visie. Het spreekt voor zich dat handhavers van een politiek forum ook erin geïnteresseerd zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zitten er van alle slag bij, denk je echt dat de mods gekozen werden op hun politieke voorkeur?
Dit odnerwerp is dan ook irrelevant. |
In't algemeen centrum-links Vlaams-nationaal.
|
Hun politieke kleur is moeilijk in te schatten. Ze zijn immers neutraal in de moderatie.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be