Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Dingen die men over 20 jaar als raar gaat beschouwen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=274101)

Dadeemelee 6 juni 2025 22:49

Dingen die men over 20 jaar als raar gaat beschouwen.

Open keukens, aka een keuken in uw living.

Dat is iets voor mensen die nooit koken.

Uw inbreng voor andere rare dingen is welkom!

Vlad 7 juni 2025 03:31

Een van de redenen waarom ik nog steeds woon waar ik woon. Vind maar eens een BEN appartement met een keuken. Trends en rages ... :evil:

Skobelev 7 juni 2025 09:23

Yep, die open keuken trend begrijp ik ook niet. Uw keuken moet er dan ook altijd spik&span bijliggen. Als we nu een feestje of etentje onder vrienden hebben trek ik de deur van de keuken dicht en je ziet er niets meer van, al is er soms een bom ontploft.

Libro 7 juni 2025 12:23

Hoe zou men over twintig jaar over asfaltklevers denken?

Xenophon 7 juni 2025 14:26

Binnen 100 jaar denken de mensen over ons zoals wij over de heksenjacht in de middeleeuwen denken.

Ik hoor ze het al zeggen, "mannen lieten hunne leubbe afsnijden omdat ze dachten dat ze daardoor vrouw werden?"

Xenophon 7 juni 2025 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10502826)

Hetzelfde als nu, we lachen met die onnozelaars.

maddox 7 juni 2025 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10502891)
Hetzelfde als nu, we lachen met die onnozelaars.

Goed punt.

Vlad 7 juni 2025 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10502826)

Wat zijn dat ? Opgezocht. Ah ok.

Ik begin er eigenlijk hoe langer hoe meer sympathie voor te krijgen.

maddox 7 juni 2025 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10502925)
Wat zijn dat ?

Debielen die zich vastkleven met deftige lijm aan een plak asfalt waar anders auto's of vliegtuigen gebruik van maken.

Vlad 7 juni 2025 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10502926)
Debielen die zich vastkleven met deftige lijm aan een plak asfalt waar anders auto's of vliegtuigen gebruik van maken.

Ik zou het zelf niet doen. Er zijn betere manieren. Gif terug spuiten bvb. Men kan daar toch niets op tegen hebben, als de een het mag waarom de ander dan niet. :twisted:

Vlad 7 juni 2025 17:27

Iets zelf doen wat een AI voor je kan doen.

Skiën en schaatsen.

Met een auto rijden.

Karel Martel B 7 juni 2025 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10502890)
Binnen 100 jaar denken de mensen over ons zoals wij over de heksenjacht in de middeleeuwen denken.

Ik hoor ze het al zeggen, "mannen lieten hunne leubbe afsnijden omdat ze dachten dat ze daardoor vrouw werden?"

Goed mogelijks dat dat over tien jaar al zo is.

Gelijk die grap over trans alzheimers in het rusthuis die 20 keer per dag moet uitgelegd worden waar hun lul naartoe is.

Onzijdig 8 juni 2025 07:47

Dat je een schriftelijke verklaring dient te hebben om te mogen sexen als ge twee pinten hebt gedronken. Zoniet wordt het verkrachting.

Pandareus 8 juni 2025 08:15

Citaat:

:lol:

Bovenbuur 8 juni 2025 08:52

Citaat:

Jij denkt dat de mensen die afwijken en daarop aangekeken worden in de toekomst vergeleken zullen worden met de mensen die afwijkende mensen in de fik staken? Interessante hypothese, zou kunnen.

ViveLaBelgique 8 juni 2025 09:57

Rijbewijs halen. Een mens kan onmogelijk de wegcode volgen, de verkeerssituatie inschatten, verkeersborden allemaal opvolgen en collectief efficiënte doorstroming beogen.L

wagner.666 8 juni 2025 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10503045)
Dat je een schriftelijke verklaring dient te hebben om te mogen sexen als ge twee pinten hebt gedronken. Zoniet wordt het verkrachting.

Zelfs ernaar kijken kan al bij sommige rare reacties uitlokken.

maddox 8 juni 2025 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10503045)

Ik vrees dat dat als "de start van de tijd der rede" te zien gaat zijn.
Binnen 20 jaar moet ge die schriftelijke verklaring in't gemeentehuis gaan afleggen, na een afspraak, en met getuigen.

maddox 8 juni 2025 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 10503084)

Zelfs ernaar kijken kan al bij sommige rare reacties uitlokken.

Oh wee als er een hoofdschaamhaar te zien is.

Xenophon 8 juni 2025 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 10503068)
Jij denkt dat de mensen die afwijken en daarop aangekeken worden in de toekomst vergeleken zullen worden met de mensen die afwijkende mensen in de fik staken? Interessante hypothese, zou kunnen.

Ik heb niemand vergeleken met functionarissen van de Katholieke kerk.

Dat zou trouwens nog eens grappig zijn ook, tenslotte zegt het canon Episcopi dat het geloof in heksen een bijgeloof is, met andere woorden, heksen bestonden niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be