![]() |
Dingen die men over 20 jaar als raar gaat beschouwen.
Open keukens, aka een keuken in uw living.
Dat is iets voor mensen die nooit koken. Uw inbreng voor andere rare dingen is welkom! |
Een van de redenen waarom ik nog steeds woon waar ik woon. Vind maar eens een BEN appartement met een keuken. Trends en rages ... :evil:
|
Yep, die open keuken trend begrijp ik ook niet. Uw keuken moet er dan ook altijd spik&span bijliggen. Als we nu een feestje of etentje onder vrienden hebben trek ik de deur van de keuken dicht en je ziet er niets meer van, al is er soms een bom ontploft.
|
Hoe zou men over twintig jaar over asfaltklevers denken?
|
Binnen 100 jaar denken de mensen over ons zoals wij over de heksenjacht in de middeleeuwen denken.
Ik hoor ze het al zeggen, "mannen lieten hunne leubbe afsnijden omdat ze dachten dat ze daardoor vrouw werden?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begin er eigenlijk hoe langer hoe meer sympathie voor te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iets zelf doen wat een AI voor je kan doen.
Skiën en schaatsen. Met een auto rijden. |
Citaat:
Gelijk die grap over trans alzheimers in het rusthuis die 20 keer per dag moet uitgelegd worden waar hun lul naartoe is. |
Dat je een schriftelijke verklaring dient te hebben om te mogen sexen als ge twee pinten hebt gedronken. Zoniet wordt het verkrachting.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rijbewijs halen. Een mens kan onmogelijk de wegcode volgen, de verkeerssituatie inschatten, verkeersborden allemaal opvolgen en collectief efficiënte doorstroming beogen.L
|
Citaat:
Zelfs ernaar kijken kan al bij sommige rare reacties uitlokken. |
Citaat:
Binnen 20 jaar moet ge die schriftelijke verklaring in't gemeentehuis gaan afleggen, na een afspraak, en met getuigen. |
Citaat:
Oh wee als er een hoofdschaamhaar te zien is. |
Citaat:
Dat zou trouwens nog eens grappig zijn ook, tenslotte zegt het canon Episcopi dat het geloof in heksen een bijgeloof is, met andere woorden, heksen bestonden niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be