![]() |
Test uw inburgeringsgraad.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250613_92319449
Citaat:
Belegde broodjes misschien? Citaat:
|
Citaat:
Het product van HG werkt wel zeer goed. |
Bruine zeep !
|
Toch grappig. Niet?
Eén van de eerste dingen die je een nieuwkomer leert is hoe hij schimmel moet verwijderen... Weet-ie ineens wat voor soort woning hij gaat kunnen verwachten... :-D |
Javel "Natriumhypochloride" is nochtans 1 van de meest efficiënte biologiedoders die we hebben. Maar het dringt niet diep door. Om het een echte schimmeldoder te maken moet je er 2 eigenschappen aan toevoegen. Indringingsvermogen en werkingstijd.
Dat is wat schimmelvreters over het algemeen doen. Ze zorgen ervoor dat hyperoxidanten (zoals Waterstofperoxide en Natriumhypochloriet, en natuurlijk, ozon) diep en langdurig kunnen intrekken, zonder mensen blatant af te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is allemaal ook waarom we DOGE nodig hebben in onze administraties...
|
Staat er nergens in dat we hier geen hoofddoeken meer dragen en Nederlands spreken ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet enkel meer op de Halalwinkels:
![]() |
Citaat:
Wil jij schimmel kweken kan je het best veel zeepresten laten. Schimmel vindt in zeepresten een goede habitat. Geen enkele schimmel kan in javel overleven. |
Citaat:
Onze parlementsleden en beleidslieden vervangen door apen is een vooruitgang. Je kan ze betalen met apennootjes en ze veroorzaken minder schade aan de samenleving. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even efficient als een hoedje tegen de warmte en je loopt er niet zo erg mee te kijk als met een hoedje waar je precies een Fransman mee bent... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht al dat er wat baardmansen een beetje raar naar me keken. Gelukkig heb ik nog een NY klak in de kast liggen. Ga ik daar minder kans op problemen mee ondervinden? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be