![]() |
1 Km te hard is een boete
Als je 1 km te hard rijd krijg je een boete maar als je in dronken toestand tegen 150 km per uur in een sporthal vliegt met je auto krijg je geen straf en mag je opnieuw beginnen.
Onvoorstelbaar ! Citaat:
|
Citaat:
Had levenslang rijverbod moeten krijgen + alle kosten + zware boetes. Ach, het is een voetballer, dat wist ik niet. p.s. Even opletten daar... Vakantiegangers opgelet: In deze Europese landen pakt de politie je auto af bij te hard rijden |
Kolonist, autodebielist én voetballer, :bweurk:, aborteren!
|
Dit is inderdaad ongelofelijk.
Maar gelukkig ging het parket in beroep bij die eerste zaak. Het is nog niet opnieuw voorgekomen, veel kans dat de uitspraak van toen, teniet gedaan wordt. |
Vermits hij voor het Marokkaanse elftal aantreedt en niet voor het Belgische geniet de man de dubbele nationaliteit. Neem hem de Belgische af en wijs hem uit. Zo iemand verdient geen derde kans.
|
Een beetje raar eigenlijk. Hoewel ik ook echt absurde snelheidslimieten tegen kom, probeer ik er mij toch aan te houden. En ik kom ook ter bestemming, en niet altijd (veel) later dan diegene die mij voorbijvliegen en dit zonder enkele honderden euro's extra te moeten betalen door verkeersboetes.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be