![]() |
Duif zonder kop
Ik vond een duif zonder kop in de tuin. Ik dacht eens zoeken op het internet hoe dat gekomen is. Gelukkig bestaat er artificiële intelligentie en die me meteen duidelijk maakte wat te doen. Toen in "duif zonder kop" intikte stond onze artificiële slimme vriend op de eerste rij om te zeggen wat te doen...
Misschien heeft u ook wel van die voorbeelden waar de artificiële intelligentie advies geeft om niet dom te lijken? AI: Citaat:
|
Wacht maar tot ge een blinde vink vindt!
|
Citaat:
|
komkommertijden................................... .................................................. ................
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even denken.
Duif zonder kop in de tuin. Indien geringd, even opzoeken en de eigenaar op de hoogte brengen. Zo vriendelijk zijn we wel. Maar zelfs met een gewonde, geringde duif -met kop- kan ik het antwoord zo vertellen "als ze zo stom is om dat voor te hebben, mag ze de pot in". Na het spijtige overlijden van het beestje bij de juist mensen gemeld te hebben (de eigenaar , en onzelf dus), gaat dat lijkje op de geijkte manier terug de natuur in. Benodigde tijd.
Oftewel, minder lang dan het lezen en beantwoorden van deze posting. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijft een beetje de vraag hoe je je kop verliest. Steenmarter? Waarom doet die dat? Maar dat is geen K&K vraag schat ik. |
Citaat:
Helaas zullen er mensen zijn die bij gebrek aan enige eigen kennis, gaan vertrouwen op AI resultaten bekomen met een zoekprogramma. De AI "raadgevingen. Niet lijdende duif laten liggen. Indien de tuin groot genoeg is, prima. Zeker als er wilde dieren kunnen geraken, vossen, kraaien en nog een paar stads-gewone roofdieren/aaseters weten er weg mee. Indien niet groot genoeg. De vliegen zijn een feest. Indien de "hulpverlenend persoon" een IQ gelijk aan de schoenmaat heeft.. Dat diertje moet toch gruwelijk afzien zonder kop nietwaar. We bellen de dierenambulance... Stel u voor hoe de telefonist bij de dierenambulance reageert? Maar als ik er een smilie bij zou doen, wordt het dan grappiger? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 121141 |
De dierenambulance, is dat iets van Nederland misschien?
|
Citaat:
Je krijgt de raad om de dierenambulance te bellen als de koploze duif gewond is of lijdt of hoe je ze niet aan moet raken als ze nog leeft... En dan nog beginnen er mensen over het ingeven van de ringnummer... Raar. Ik veronderstel dat het AI antwoord niet gelezen is of dat men over een heel apart gevoel voor humor beschikt. Soit, ik vond het antwoord ook zo hilarisch dat ik eigenlijk eerst wou vragen of dit wel degelijk een echt AI-antwoord was... |
Kan je ook eens vragen wat je moet doen als je een mens zonder hoofd, in je tuin vindt?
|
Citaat:
ChatGPT zei: Citaat:
|
Citaat:
ChatGPT zei: Citaat:
|
Volgens aria
Uitleg: Citaat:
|
Voor een pessimist is het glas halfleeg.
Voor een optimist is het glas halfvol. Voor een technieker is het glas dubbel het volume van wat op dat moment nodig is. |
Citaat:
Laat u die mensen of organisaties in het ongewisse? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be