![]() |
Herman Brusselmans
Wordt het geen tijd we massaal den Herman ondersteunen? Deze geniale schrijver van eigen bodem.
|
De man die een hekel heeft aan iedereen en alles, behalve kak en stront die hij bewondert in zijn epen.
Ah ja, maar dat is satire. Maar 40 jaar lang dezelfde monotone satire is niet echt "geniaal". Maar goed, ieder zijn plezier. Wilde alleen maar een downvote uitbrengen voor het "geniaal" gegeven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gefeliciteerd in uw hoogstaand inzicht. |
Hij is toch vrijgesproken?
Misschien dat hij het nooit las, maar ik bood alleszins mijn excuses aan na het onder ogen komen van de realiteit. Niets ontwaakt een mens meer dan een livestream waarvan ge pas achteraf te weten komt wat er allemaal gezegd werd en in feite gaande was. Anti semitisme kreeg een nieuwe betekenis in deze tijd. |
Citaat:
Ten tweede de huidige president Pezeshkian heeft dat hoofddoekreglement afgeschaft. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was er niet, ik heb het niet gedaan, en ik deed het niet express ! Moslim een beetje ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom zouden "we" zoveel moeite doen om die olie vanonder een stel relidioten moeten halen met wapengeweld, terwijl we die gemakkelijker en zonder militaire kosten op andere locaties kunnen kopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Cfr. Herman Brusselmans. Maar niet alleen den Herman. In Engeland worden grootmoedertjes gearresteerd omdat ze een pancarde "stop genocide" omhoog houden. Ook in Duitsland worden mensen lastiggevallen door de overheid omwille van het in alle redelijkheid uiten van een mening. De weg naar de dictatuur is ingezet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be