![]() |
Als een Deen en een Sloveen vechten om een been, loopt Remco er mee heen
Inderdaad: in feite hoeft Remco Evenepoel, Vingegaard en Pogacar alleen maar te volgen in de bergen. Hij heeft al bewezen ruimschoots beter dan hen te zijn in de tijdritten. Was er niet dat dom verlies in die waaierrit, hij stond zelfs nog veel dichter. Nu komt het er op aan vol te houden in de bergen, en geel is een goede mogelijkheid.
|
Citaat:
Trouwens Evenepoel heeft 6 seconden verloren op Pogacar (gisteren nog op 54", vandaag op 1 minuut) |
1 bergrit en de Tour is al voorbij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pogacar is een fenomeen dat 1 op de 50 jaar voorkomt.
Dat Van Aert een vrije rol kreeg toont aan dat Visma dat ook wel beseft. Vingegaard kan alleen winnen als Pogacar moet opgeven na een allergische reactie op een bijensteek of zo. Evenepoel moet nieuwe doelen zoeken, hij doet me wat denken aan Jalabert, een renner die kortere rittenkoersen kon winnen maar in een ronde van 3 weken altijd door het ijs zakte. |
Citaat:
In een Hinault of Indurain Tour wint hij met de vingers in de neus. Alhoewel, misschien niet van Pogacar, die steekt er met kop en schouders bovenuit. |
Citaat:
En allicht dat hij wint, maar met vingers in de neus, daarmee doet u zeker een ene Pogacar veel te kort. |
Ik moet inderdaad m'n uitgangspunt bijstellen. Eindwinst is niet meer mogelijk voor Remco. Zou hij ziek zijn? Hij moet toch wel erg vroeg lossen op de cols.
|
Het is voorbij voor Remco. Opgave. Spijtig.
|
hij was aan het wenen
|
Citaat:
Volgens hem mogen ze hem enkel filmen als hij goed aan het rijden is, niet als hij zwaar door de mand valt. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens sommigen rijdt hij zich zelfs kapot voor zijn land:lol::lol: Voor zijn portemonnee wil ik best geloven ......zal niet lang meer duren of hij gaat in een of ander belastingparadijs wonen zo moet hij geen belastingen meer betalen in het land waar hij zo van houdt:roll: Doet me beetje denken aan die Rode Duivels die zijn zogezegd ook fier om voor HUN land te spelen maar om net als alle Belgen hier hun belastingen te betalen zijn ze wat minder graag fier;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, hij zou ooit eens de Tour kunnen winnen, maar dat gold ook voor Tom Dumoulin. Allicht dat wij, nu Belgen, toen Nederlanders, er ook wel te veel druk op leggen bij kansrijke renners. Jammer, dat hij nu zo uitvalt, maar hij zou zijn lot, de media, wel iets meer als een man mogen incasseren. Niet leuk en zeker zwaar, maar dat hoort er helaas ook bij. |
Citaat:
Sport moet zeker kunnen, alleen jammer dat ze het altijd in het nieuws steken. Nieuws moet over belangrijke zaken gaan, niet over mannen die in hun ondergoed achter een vod gevuld met lucht lopen of mensen die met de fiets rijden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be