![]() |
Mr. Teflon: de val
LINK
Jarenlang was Mr. Teflon aka Didier Reynders minister van financiën, een kopstuk waar niemand omheen kon. Tussen 1999 en 2019 was hij gedurende 20 jaar onafgebroken minister in de federale regering. Van 2019 tot 2024 was hij Eurocommissaris voor justitie. Waarom moet iemand die zoveel inkomsten heeft zich bezighouden met witwaspraktijken? Zowat 1 miljoen euro aan verdachte centjes teruggevonden. De zaak is naar het parket. Twee keer. Zowel de Nationale Loterij als de antiwitwascel zijn naar het parket. Exit Mr. Teflon Exit Mr. Reynders |
Dat is de vraag he. Vandaar, is het eerder geen politieke executie of zo ?
Als die activiteiten weinig voorstellen in vergelijking met de inkomsten, dan kan je zeggen dat het muggeziften is niewaar om daarover te neuzelen. Als men het dan toch doet, dan is het toch puur om iemand "af te maken" nee ? Zoals je zegt, 't is maar een miljoentje, voor die mens moet dat niet echt veel voorstellen. |
Citaat:
:evil: |
Mensen die zich onaantastbaar wanen doen domme dingen.
|
Citaat:
Goed nieuws voor de Vlaamse Zaak |
ik vind het vooral straf dat ze er in geslaagd zijn om eindelijk eens een liberaal te stekken te hebben.
doorgaans zijn die via de metsersclub nogal goed beschermd, op wie die zijn tenen moet getrapt hebben ? |
Citaat:
had hij nu een hele keten pitta koten opgezet had er geen waalse haan om gekraaid. |
Citaat:
Je hebt het over iemand die al 35 jaar aan de top staat en op alle niveaus en afdelingen zijn mannetjes geplaatst heeft. Trouwens, ik zie het parket al tot bij de Raadkamer stappen en de verwijzing vragen wegens het kopen van lotjes en antiek. Ik denk het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar een ziljoen lotjes kopen met cash geld en de winst op zijn rekening zetten, neem ik aan, dat is wat anders. Dat is met een rode lap zwaaien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, het gerecht moet komen met bewijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij leven en welzijn uiteraard. Edit: eigenlijk zeg je dat de verdachte zijn onschuld moet bewijzen, dat passeert geen enkele Europese rechtbank. |
Citaat:
Er is een verschil tussen iemand in de bak steken, en hem te belasten op niet aangegeven inkomsten. |
Citaat:
|
Citaat:
laat ons aannemen dat de piste van de sportzak het meest aannemelijk is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be