![]() |
Pro Palestijns protest
In Brussel vond het zoveelste pro Palestijnse protest plaats en dit voor de ambassade van Israel.
Ik observeer en stel mezelf dan vragen . Het viel me op daar op je daar in feite de vrouwelijke moslima's op 1 hand kon tellen mannen ook dacht ik maar bon die kan je iets moeilijker onderscheiden. Raar want ik was vandaag even bij Ikea Anderlecht en ik leek daar eerder in Bagdad dan in Brussel . In het restaurant waren de moslima's gezellig koffie en taarten aan het eten en blijkbaar niet direct van plan om naar dat protest te gaan. Ik zag op dat protest vooral van die wollen sokken figuren met de bekende arafat sjaaltjes .....misschien toffe peren maar allesbehalve moslims. Nochtans zie ik ondanks het puin en de ellende daar in Gaza nog steeds alle vrouwen met een niqab rondlopen. Weet niet maar dat is precies het laatste waar ik zou aan denken in een oorlogszone Toch ook raar dat ik weinig hoor of zie van zulkse protesten in de omringende Arabische landen.....Blijkbaar kunnen die moslim broeders hun daar niet zoveel schelen. Waarom moeten ze daar dan zo nodig in Brussel op potten en pannen staan kloppen en niet in al die Arabische buurlanden ???:roll: https://www.bruzz.be/actua/samenlevi...or-israelische |
We mogen al blij zijn dat er al zoveel van de Brusselse jongeren naar heimweeland of poedersnorriestan zijn.
Anders was de kans op rellen en plunderingen groter. |
De moslims beseffen dat ze er geen beschavingsoorlog van mogen maken want die verliezen ze. Daarom hebben ze onze mongolen voor hun kar gespannen: extreem links. Die doen hun vuile werk en slagen daar veel beter in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is zoeken naar een moslim, wat een sukkels
En als die zo in gaza zouden durven rondlopen worden ze dood gemarteld door hun lievelingen. De debieliteit is groot bij deze ![]() . |
wat een komedie
|
Een kleine honderd wokers. zouden die wel weten wat ze daar doen, heb daar sterke twijfels over buiten lawaai maken en ne keer 10 min op den vrt moslimzender komen. jaja een reportage van tien minuten......
En dan nog snotneuzen die nog onder mama's paraplu wonen. :rofl: |
Citaat:
Stop deze genocide, internationaal oorlogsrecht uitspreken en het herstellen van Palestina, niet enkel Gaza. |
[quote=fred vanhove;10517444]Nochtans zie ik ondanks het puin en de ellende daar in Gaza nog steeds alle vrouwen met een niqab rondlopen.[/
QUOTE] Bron ? ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.aljazeera.com/news/liveb...re-in-question |
[quote=ViveLaBelgique;10517645]
Citaat:
|
[quote=wagner.666;10517659]
Citaat:
|
Citaat:
https://www.amnesty.org/en/latest/ne...-palestinians/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
En dat is de enige goeie methode om met hongerstakingen om te gaan.
|
Citaat:
|
Als je geen moslims in Europa wil was de creatie van een zionistische staat temidden moslimgebieden geen verstandige zet. Men heeft er decennia lange onrust mee in de hand gewerkt, en de bijhorende vluchtelingen.
Ik weet wel, die onrust is door henzelf mee in de hand gewerkt. Maar men moet toch durven erkennen dat zonder die beslissing die regio een stuk minder onrustig was geweest. Het probleem van antisemitisme was reëel maar een joodse staat was daarvoor niet de aangewezen remedie. Er zijn in de wereld genoeg plaatsen waar joden ongestoord konden en kunnen leven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be