![]() |
Pro League 25-26.
Ik zal er maar een draadje over maken, start vandaag.
Pronostiek: 1. Club Brugge 2. Anderlecht 3. Genk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Normaal ben ik een trouwe fan van de Jupiler Pro League maar dit seizoen ga ik toch grotendeels overslaan.
Een competitie waar je met 0 op 108 in Eerste Klasse kan blijven, valt toch niet serieus te nemen. Hopelijk is het bovenaan wat spannender. Uiteraard is Club Brugge favoriet gezien de transfersommen en salarissen die zij betalen maar Union heeft de voorbije 4 seizoenen bewezen dat ze het hen flink lastig kunnen maken. Lukt dat opnieuw? |
STVV en/of Cercle worden de revelaties dit seizoen.
|
wat een gedoe bij Anderlecht. Het wordt zo langzaamaan tijd dat ze daar inzien dat ze als club eerder een goede middenmoter zijn geworden, genre Charleroi, dan een topclub of titelkandidaat. Eens een uitschieter tegen een topper, eens om de x jaar Europees voetbal is niet slecht voor een middenmoter als Anderlecht, men moet realistisch blijven in zijn wensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk toch dat Coucke het zich lichtjes anders had voorgesteld bij "les mauves et blancs" :lol: |
Citaat:
Niet alles waar Coucke zijn geld in steekt verandert in goud. Hierin bv heeft hij ook al veel geld gestoken. Advies van de Belegger. Citaat:
|
Citaat:
Terwijl ze uitgaande toptransfers bij de vleet deden. Ik vraag me echt af waar al dat geld is blijven plakken. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Maar het seizoen is nog lang. |
Citaat:
https://www.bruzz.be/actua/justitie/...miljoen%20euro. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be