![]() |
Dalilla Hermans: "Hoe het is voor een vrouw van kleur in België".
Ik las het bijgevoegde artikel en kreeg spontaan braakneigingen. Marnix Peeters slaat hier nagels met koppen. Ongelofelijk wat die Hermans daar, op onze kosten gaat verkondigen, met in haar flank Red Sebastiaan de gebuisde eurosong deelnemer van 2025 in Bazel. |
Dit soort onzin krijg je natuurlijk als woke politici het beleid (in dit geval BelExpo) bepalen.
In dit specifiek geval de superwoke Pieter De Crem. |
Tomas Roggeman
Kunnen we die Dalila Hermans na haar optreden in Japan niet op tournee sturen langs de Magreb en de Sahel, om daar te gaan vertellen hoe verschrikkelijk het leven hier is voor de andersgekleurde medemens? #dtv #ontradingscampagne 3/08/2025, 07:55 Strak plan! |
Bats Wim
Hola, ??@peetersmarnix?? slaat nagels met koppen. Voor wie iets dieper, meer wetenschappelijk onderbouwd, wil ingaan op 'fenomenen' als beschreven in bijgevoegd artikel: lees 'Het verraad aan de verlichting' van ??@mboudry??, een absolute must-read. pic.x.com/de0d9UM2My 2/08/2025, 11:44 |
Dalila Hermans is een zwaar gefrustreerd geval. Ze heeft ook al eens van haar tetter gemaakt over het Afrika-museum in Tervuren. Dat sujet heeft nochtans het geluk gehad als Congolese hier door een Vlaams gezin geadopteerd te zijn. Ze heeft dus alle reden om dit gekke land dankbaar te zijn.
|
Citaat:
Wie heeft beslist om Hermans en Red Sebastian naar Osaka te sturen, en wat was daar de reden voor? Die twee staan niet echt voor wat de bedoeling van zo'n wereldtentoonstelling is, althans volgens BelExpo: Citaat:
|
Citaat:
Een sterke column van Marnix Peeters Citaat:
|
Citaat:
Ook de reactie van sommige mensen is goed, ze willen haar uitsturen om de mensen te ontraden om naar België te komen. |
Inderdaad, wat houdt die dame tegen om naar een oord te gaan waar ze niet gediscrimineerd wordt op haar kleur ?
Hum, haar loon en voordelen waarschijnlijk... |
negeren
|
Citaat:
Dat is pas interessant. Wie mogen de snoepreizen maken, wat heeft het voor zin en wat zijn we toch rijk dat we dat allemaal financieren. De mening van Hermans is net zo oninteressant als de mening van welke ander spreker in Osaka. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geselecteerd om in Japan België te vertegenwoordigen en vrij om om-het-even wat mij zint publiek te speechen voor de wereld. Maar ik ben gediscrimineerd en achtergesteld en krijg geen kansen. Hoe kunnen die een "straight face" houden met zulk een onzin. |
José Masschelin (64), oud-gerechtsjournalist bij HLN bevestigt het verhaal van Hermans
https://www.hln.be/opinie/een-paar-h...ters~ad39d1f4/ |
Citaat:
1) goed betaalde acteur. 2) goedgelovig. Het is dan ook een hoernalist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh juist, dat was die dame die zei:
Citaat:
En voor wie dacht dat Zuid-Amerika een baken van vrede en rust was, moet dringend eens lezen over wat de Inca's, Maya's en andere stammen hun inheems buurvolken aandeden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be